Technologie: Jak być firmą, którą lubią banki?

BANK 2018/01

Rynek IT w Polsce wart jest już ponad 40 mld, a sama branża fintech w kraju wyceniana jest na 3,6 mld zł. Co jednak sprawia, że w bankowym ekosystemie wyróżnia się wyłącznie kilka firm technologicznych?

Joanna Wośkowska,
sekretarz Forum Technologii Bankowych Związku Banków Polskich.

Związek Banków Polskich na stałe współpracuje z niespełna pięćdziesięcioma dostawcami technologii bankowych, od startupów z polskim kapitałem po bigtechy o globalnym zasięgu. Ale istnieje wiele organizacji, które pozwalają firmom technologicznym zaprezentować się jako eksperci w poszczególnych technologiach – a to z racji współpracy w ramach projektów, grup roboczych czy redakcji specjalistycznych raportów.

Proaktywne, nie reaktywne

Dzięki temu menedżerowie z banków mogą poznać pracowników dostawców, którzy nie zajmują tych najbardziej eksponowanych stanowisk, ale są często pasjonatami technologii posiadającymi nieocenioną wiedzę. Zdarza się, że to mniejsi ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: