Technologie: Mellon – przyszłość ze słonecznej Hellady

BANK 2019/05

Mellon w języku greckim znaczy przyszłość. Firma zajmuje się jej kształtowaniem od dnia założenia w 1994 r. Przez ponad dwie dekady prężnego rozwoju otworzyliśmy oddziały w 11 krajach Europy, obecnie zatrudniamy ponad 5000 wykwalifikowanych pracowników. Zdobyliśmy doświadczenie w dziedzinie technologii oraz outsourcingu, stając się liderem branży. Oferujemy nie tylko rozwiązania i usługi, wspieramy wszechstronne podejście. Zapewniamy naszym klientom wsparcie w rozwoju, poprawę efektywności operacyjnej oraz zwiększenie konkurencyjności.

Dzięki wieloletniej współpracy w sektorze bankowości firma rozwinęła się w wielu branżach, nawiązując zaufane relacje zarówno z lokalnymi, jak i międzynarodowymi firmami. Priorytetem Grupy Mellon jest zapewnienie wsparcia klientom. Nasze cele strategiczne to międzynarodowy rozwój działalności, inwestowanie w usługodawców oraz nawiązywanie relacji z partnerami strategicznymi w Grecji i poza jej granicami.

Rozwiązania technologiczne

Mellon reprezentuje i współpracuje z wiodącymi dostawcami. Jesteśmy autoryzowanym partnerem między innymi firm Ingenico, Gemalto, GRG Banking, Thales, Genesys, Fiserv, NEC, Matica Technologies, NemoQ. Projektujemy rozwiązania oraz oferujemy produkty, takie jak: eftPOS, rozwiązania samoobsługowe, urządzenia ATM, recyklery, dyspensery, rozwiązania cyfrowe wspierające wyzwania związane z ochroną danych elektronicznych, podpisy elektroniczne i cyfrowe, rozwiązania, które pomagają organizacjom wykrywać, analizować, zarządzać i zapobiegać wszelkim rodzajom ryzyka finansowego i oszustwom płatniczym, dostarczamy systemy personalizacji kart, systemy kolejkowe, Digital Signage i wiele innych. Gwarantujemy profesjonalne wsparcie techniczne na terenie całego kraju w zakresie wdrożenia oraz utrzymania dostarczanych systemów. Zapewniamy wysoki poziom dostępności świadczonych usług.

Usługi contact center

Atutami Mellon w zakresie outsourcingu procesów biznesowych są doświadczenie w procesie telesprzedaży (outbound), jak i doświadczenie w outsourcingu usług call center (Help Desk, Infolinie). Posiadamy odpowiednią infrastrukturę techniczną, w tym infrastrukturę contact center, składającą się z nowoczesnego i wszechstronnego oprogramowania Altitude, uCI CISCO call PBX, Microsoft Dynamics Navision oraz w pełni kompleksowego i elastycznego systemu zarządzania procesem sprzedaży. Mellon Poland jest organizacją, którą cechuje bezpieczeństwo przetwarzanych danych, co potwierdza certyfikacja PCI DSS oraz szereg audytów bankowych. Połączenie wszystkich tych elementów gwarantuje osiągnięcie wymiernych korzyści i satysfakcji przy optymalnych kosztach i maksymalnym bezpieczeństwie. Firma wielokrotnie była nagradzana podczas Contact Center World Awards EMEA.

Jacek Szewczyk. Mellon Poland Sp. z o.o. Jacek Szewczyk
General Manager, Mellon Poland Sp. z o.o.

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończył studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej (Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji) oraz na Politechnice Warszawskiej (Bezpieczeństwo i higiena pracy).

Od początku swojej kariery związany z obszarem zarządzania zasobami ludzkimi w firmach działających na rynku usług finansowych PolCard ( FirstData), ARiMR. Uczestniczył w procesach restrukturyzacji złożonych struktur organizacyjnych. W Mellon Poland od 2006 r., zatrudniony w pierwszym roku jej działalności w Polsce.

Zarządzał z powodzeniem największymi kontraktami outsourcingowymi spółki w sektorze bankowym. Od 2018 r. zarząd powierzył mu funkcję dyrektora generalnego Mellon Poland.

Kontakt
Mellon Poland Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 162 , 02-342 Warszawa
T: +48 22 5725300
E: office.pl@mellongroup.com
www.mellon.com.pl

Usługi zarządzania procesami biznesowymi

Mellon pozostaje wyspecjalizowanym integratorem usług IT i oprogramowania oraz dostawcą usług z zakresu outsourcingu dla firm i instytucji finansowych, które obsługują klientów indywidualnych na masową skalę. Dzięki międzynarodowemu doświadczeniu Grupy i znajomości lokalnego rynku firma skutecznie zaspokaja potrzeby swoich klientów, umożliwiając im zwiększenie udziału w rynku, rentowności, rozwoju sieci i wprowadzenia konkurencyjnych produktów i usług w krótkim czasie na polski rynek.

Udostępnij artykuł: