Technologie: Nowy wymiar komunikacji z klientem Platforma Altar IVVR otwiera nowe możliwości

BANK 2010/06

10 maja br. w salach recepcyjnych hotelu Polonia Palace w Warszawie zaprezentowano możliwości platformy Altar Interactive Voice and Video Response(IVVR) pozwalającej wdrożyć innowacyjną formułę obsługi klienta - Mobile Video Service. Na spotkaniu z udziałem Marka Wesołowskiego - członka zarządu firmy Altar Sp. z o.o., Rafała Zinkowskiego - dyrektora handlowego i Michała Chojnackiego Key Account Managera, przedstawiono wykorzystanie nowoczesnych technologii mobilnych w komunikacji z klientem.

Maciej Małek

Dwie dekady obecności na rynku

Altar Sp. z o.o. jest kielecką firmą informatyczną projektującą systemy i rozwiązania informatyczne, prowadzącą indywidualny nadzór i serwis wdrażanych u klientów zastosowań. Atut firmy to 20-letnie doświadczenie, wsparte systemem zarządzania jakością certyfikowanym od 2001 r. zgodnie z normą ISO 9001:2000.

Oferowane rozwiązania wspierają obsługę klienta masowego w zakresie sprzedaży, reklamacji i rozliczeń abonentów telefonii komórkowej czy telewizji N na bazie systemu Sara bądź – jak w przypadku windykacji – Piramid WorkFlow. Altar obsługuje i monitoruje telefoniczne oraz elektroniczne kanały kontaktów z klientami (Altar Contact Center, Altar IVR) i porządkuje pracę i przepływ dokumentów wewnątrz ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: