Technologie: Platforma B2B gratis

BANK 2013/12

Dzięki Aleo ING Bank Śląski liczy na utrzymanie lojalności obecnych klientów oraz pozyskanie nowych użytkowników korporacyjnych.

Dzięki Aleo ING Bank Śląski liczy na utrzymanie lojalności obecnych klientów oraz pozyskanie nowych użytkowników korporacyjnych.

Marcin Złoch

Szef wszystkich szefów jest postacią charyzmatyczną, z ogromnym doświadczeniem w życiu i w biznesie. Rozumie, jakimi prawami rządzi się dobrze prowadzony biznes i chce dzielić się tą wiedzą z polskimi firmami. Główna kwestia wypowiadana przez bohatera reklam brzmi: „Jestem szefem wszystkich szefów i tnę koszty wszystkich kosztów”. To fragment kampanii reklamowej platformy handlowej dla firm, którą uruchomił ING Bank Śląski

Według oficjalnych komunikatów „Aleo to pierwsze na polskim rynku kompleksowe i zaawansowane narzędzie do zarządzania procesem zakupowym i sprzedażowym dla firm”. Jest to platforma handlu elektronicznego business to business (B2B). Mogą z niej korzystać firmy reprezentujące różne branże takie, jak: usługi, produkcja, handel. Jest to autorski projekt ING, przygotowany i zarządzany w ramach spółki ING Usługi dla Biznesu, należącej do grupy kapitałowej ING Banku Śląskiego.

Nowe wody Według władz banku stworzenie Aleo wpisuje się w trendy, które są obecnie obserwowane na świecie. Ten serwis internetowy stanowi połączenie e-commerce, narzędzi wspierających procesy zakupowe i biznesowej platformy społecznościowej. Ma to być przestrzeń do nawiązania nowych relacji z klientami i możliwość sprzedaży usług finansowych wspierających transakcje zawierane na platformie dla firm.

– Dzięki Aleo liczymy na utrzymanie lojalności obecnych klientów oraz pozyskanie nowych klientów korporacyjnych. Korzyści dla nas to przede wszystkim budowanie wizerunku nowoczesnego, internetowego oraz innowacyjnego banku oferującego rozwiązania finansowe ułatwiające prowadzenie biznesu. Obecnie internet pełni dla przedsiębiorców nie tylko rolę narzędzia komunikacji z klientami – jest również platformą wymiany handlowej między firmami, miejscem poszukiwania nowych kontaktów i rynków zbytu.

Wyniki badania, przeprowadzonego we wrześniu 2013 r. na zlecenie ING Banku Śląskiego, wskazują, ż...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: