Technologie: Przyszłość mierzona przez startupy

BANK 2017/09

Globalizacja i rozwój technologii powodują nieustanny wzrost oczekiwań konsumentów. To zmusza przedstawicieli biznesu do poszukiwania źródeł innowacji, zarówno wewnątrz, jak i na obrzeżach dotychczas prowadzonej działalności.

Adam Zajączkowski

Korporacje inwestują w nowe kierunki rozwoju – bazą są tu nowe projekty, tzw. startupy, często nie kojarzone z ich głównym kierunkiem działania. Czy to jedynie moda bądź sposób na jednorazowe wejście na rynek z nowym otwarciem?

Jedną z istotnych bolączek globalnych organizacji jest brak inicjatyw i pomysłów na dalszy rozwój. Duże firmy mają konserwatywne podejście do nowych pomysłów. Pozycja rynkowa stanowi często przyczynek do zaniechania ryzykownych przedsięwzięć w nowe obszary działania. Jednak powoli, acz systematycznie, coś zaczyna się zmieniać. Ze wspólnej publikacji Fish Ladder/Platige Image i PwC Polska „Otwarte innowacje na pograniczu przemysłów kreatywnych, nauki i biznesu” wynika m.in., że duże firmy ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI