Technologie: Rada Programowa IT@BANK 2014

BANK 2014/10

Obrady Rady Programowej Konferencji IT@BANK 2014 dały możliwość do wymiany opinii wybitnych ekspertów na temat perspektyw rozwoju bankowego IT.

Już za 2-3 lata rozpocznie się rynkowy bój o lojalność klientów wobec konkretnej instytucji finansowej. Usługi via internet (typu one click) powodują coraz słabszą rozpoznawalność banków w świadomości konsumentów. Są dowodem na istnienie konfliktu pomiędzy funkcjami utility (użyteczności) i loyalty (lojalności). Przy obecnie historycznie niskich stopach procentowych trudno zdecydować, jakie narzędzie (produkty i usługi) dadzą zyski w przyszłości.

Mitologizowany CRM jest od lat ulubionym narzędziem do selekcji klientów we wszystkich strukturach banku poza… działem sprzedaży, co świadczy o jego małej skuteczności. Na szczęście Big Data daje o wiele większe możliwości segmentacji klientów poprzez analizę ich zachowań w cyberprzestrzeni (nawyki konsumenckie, profile społecznościowe, opinie o ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: