Technologie: Sztuczna inteligencja na portalu banku

BANK 2010/12

Serwis internetowy banku odniesie sukces tylko wtedy, gdy będzie dla klienta bardziej użyteczny niż standardowe formy świadczenia usług. Zarząd banku powinien zatem dążyć do zacieśniania stosunków z internautami, oferując im usługi bardziej zaawansowane i dogodne niż tradycyjne.

Honorata Balicka

W latach 2011-2012 polskie banki muszą usprawnić funkcjonowanie – najlepiej wykorzystując nowoczesne metody informatyczne. Dotyczy to zwłaszcza utrzymania płynności i wzrastającego wzrostu ryzyka utraty zaufania potencjalnych nabywców usług.

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Dlatego coraz większe znaczenie ma tak zaprojektowany serwis WWW, by umożliwiał redukcję kosztów i generowanie nowych źródeł przychodu. Kluczowe znaczenie mają usługi zaawansowane, wychodzące poza opcje oferowane w tradycyjnych oddziałach. W budowaniu konkurencyjnego serwisu Web banku dużą rolę może odegrać zastosowanie metod sztucznej inteligencji. Nowatorskim rozwiązaniem jest informatyczny systemu ekspercki w postaci bota internetowego.

Zaawansowana oferta internetowa

Średnia liczba usług bankowych, z których korzystają polscy klienci odbiega od ś...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: