Technologie: Udogodnienie czy ograniczenie?

BANK 2010/06

Internetowe konta to dla banków szansa na pozyskanie nowych klientów i utrzymanie dotychczasowych. Wygoda obsługi, natychmiastowe przelewy bez potrzeby stania w kolejce - to wszystko przemawia do tych, którzy transakcji dokonują za pośrednictwem internetu. Z drugiej strony - rynek wciąż się zmienia, a wymagania użytkowników rosną. Czy banki podążą za nowymi trendami?

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Alina Piątkowska

Dopóki liderem na rynku światowym pozostawała przeglądarka Internet Explorer, projektowanie systemów informatycznych kompatybilnych z nią nie wymagało tyle pracy, ile teraz, kiedy coraz powszechniejsze jest programowanie stron dopasowanych do wymagań co najmniej trzech przeglądarek. Mimo to niektóre konta bankowe nadal działają tylko w jednej. Te banki, które kont elektronicznych nie dostosują do najnowszych trendów, mogą wiele stracić.

Dziś oprócz Internet Explorera mamy m.in. Firefox, Operę, Safari, a od niedawna także i Chrome. To groźni i godni dotychczasowego lidera przeciwnicy.

Obecnie już ponad 50 proc. internautów łączących się z obszaru Polski z polskimi witrynami korzysta z przeglądarki Firefox, a ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: