Temat numeru: Budowanie wartości firmy przez CSR

NZB 2015/01

Przejrzyste praktyki rynkowe oparte na szacunku do pracowników, społeczności i środowiska stanowią podstawę budowy trwałej wartości firmy i zrównoważonego rozwoju społecznego.

Jan Mazurek

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (z ang. Corporate Social Responsibility – CSR) jest to strategia zarządzania i koncepcja podejścia do prowadzenia działalności gospodarczej poprzez budowanie trwałych, pozytywnych i przejrzystych relacji wobec całego otoczenia.

Jan Mazurek – ekspert Business Centre Club ds. rynku kapitałowego. Posiada licencję maklera papierów wartościowych oraz certyfikat doradcy w alternatywnym systemie obrotu rynku NewConnect.

Beneficjentami odpowiedzialnej społecznie działalności powinni być wszyscy interesariusze – pracownicy, klienci, ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: