Temat numeru: Kolejny kanał bankowania?

BANK 2016/05

Polacy coraz chętniej korzystają z mediów społecznościowych. Przy ponad 25 mln użytkowników internetu, aktywnie korzysta z nich 14 mln osób. W porównaniu z zeszłym rokiem to wzrost o 8 proc. Internauci spędzają coraz więcej czasu w mediach społecznościowych, średnio godzinę i 17 minut każdego dnia.

Konrad Polaczek

– Obecność banków w mediach społecznościowych nie powinna już nikogo dziwić. Facebook umożliwia markom i klientom bezpośredni, szybki i łatwy kontakt, niosąc ze sobą pozytywne aspekty dla jednej i drugiej strony. Zmiana trybu życia i konsumpcji mediów sprawia, że dziś profil banku staje się dobrą alternatywą dla kontaktu e-mailowego czy rozmowy telefonicznej z biurem obsługi. Po takie rozwiązanie często sięgają zwłaszcza młodsi klienci. Dla marki portal społecznościowy, przy dobrze prowadzonej komunikacji, jest świetnym narzędziem precyzyjnego dotarcia do obiorców w ich naturalnym środowisku komunikacji – wyjaśnia Izabela Kwiatkowska, specjalista ds. social media mBanku.

Zawsze pod ręką

Dzięki laptopom, tabletom, a przede wszystkim telefonom ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: