Temat numeru: Nowe źródła sukcesu banku

BANK 2015/07-08

Jeśli organizacja chce odnieść sukces na rynku, musi mieć zaangażowanych i kompetentnych pracowników. Umiejętności pracy w grupie, kierowania zespołami ludzkimi czy nawiązywania i utrzymania kontaktów z klientem można się nauczyć.

Adam Kołodziej

U pracowników, poza wiedzą, coraz bardziej cenimy tzw. umiejętności miękkie. Zalicza się do nich m.in.: zdolność komunikacji werbalnej i niewerbalnej, asertywność, umiejętność współpracy i rozwiązywania problemów, czy empatię. To zespół cech osobowości, który znacząco przyczynia się do sukcesu organizacji. Szkolenia, które doskonalą te umiejętności, w tym cechy osobowości, takie jak niezawodność i sumienność, mogą przynieść organizacji znaczny zwrot z inwestycji. Wiedza o naszych zachowaniach i interakcji z otoczeniem, jaką dysponuje dziś psychologia, pozwala wykorzystać je do zwiększania efektywności w biznesie. Firmy technologiczne korzystają z wiedzy psychologów i wspierają ich badania – w efekcie mogą dziś oferować systemy eksperckie, które podpowiedzą, jakie osoby w organizacji wybrać do stworzenia zespołu zadaniowego, który będzie gwarantował sprawne wykonanie założ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: