Temat numeru. Nowoczesne produkty bankowe: Wejść w buty klienta

BANK 2017/05

Banki coraz rzadziej są w stanie konkurować ceną, produktami czy zakresem usług. Jednak instytucje, które stawiają na user experience, mogą zdobywać nowych klientów.

Marcin Złoch

Każdej dekady pojawia się dziesięć razy więcej urządzeń mających możliwość podłączenia do sieci. Szacuje się, że w 2020 r. ich liczba osiągnie 70 mld, a w 2030 r. – bilion. Wraz z nowymi technologiami zmienia się interakcja pomiędzy klientem a firmą, ale też i oczekiwania konsumentów względem oferowanych usług. Jak zauważają eksperci Deloitte Digital, aby zachować konkurencyjną pozycję w obliczu cyfrowych zmian, potrzebne jest przemodelowanie biznesu – uczynienie go klientocentrycznym.

Współczesne przedsiębiorstwa muszą być o krok przed konsumentami, bowiem ci oczekują szybkiego dostępu do informacji, obsługi w każdym miejscu oraz o każdej porze. Dodatkowo, na takim urządzeniu, z jakiego aktualnie korzystają. Firmy muszą zapewnić obsługę i ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: