Temat numeru: Prosto, szybko i wygodnie

BANK 2016/05

Można zaryzykować stwierdzenie, że podstawowe usługi i produkty oferowane przez banki są do siebie bardzo podobne - przynajmniej tak odbierają to klienci. Dzięki postępowi w nowych technologiach bardzo łatwo wprowadzać do oferty kolejne produkty. Jak zatem być dziś tym wyjątkowym bankiem?

Bohdan Szafrański

Choć w biznesie zawsze liczyły się niekonwencjonalne pomysły, to nie zawsze udawało się je skutecznie wdrożyć. Nie do każdej idei, nawet potencjalnie przydatnej, udawało się przekonać wystarczająco wielu użytkowników. Dziś klienci są znacznie bardziej otwarci na nowości niż jeszcze kilka lat temu. W opublikowanym przez serwis “We Are Social” corocznym raporcie o stanie technologii mobilnych widzianym z perspektywy rynku internetowego i social mediów podano, że z internetu korzysta na świecie 3,42 mld osób, czyli 46 proc. populacji, 2,31 mld jest użytkownikami mediów społecznych (31 proc.), jest 3,79 mld unikalnych użytkowników telefonów komórkowych (51 proc.) i 1,97 mld mobilnych użytkowników mediów społecznościowych (27 proc.). W Polsce aktywnych internautów jest 25,71 mln (67 proc.), użytkowników social mediów 14 mln (36 proc.), aktywnych telefonów ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: