Temat numeru: Samsung Pay – w wyścigu po serca i wolny czas klientów

BANK 2016/06

W ostatnim okresie coraz częściej i głośniej mówi się o bankowości mobilnej dostępnej ze smartfona czy tabletu. Wirtualny oddział bankowy jest z klientem niemalże wszędzie i o każdej porze. To dobrze, bo współcześni konsumenci szukają wygody i chcąc być przy tym obsłużeni szybko i kompetentnie.

Paweł Marchelek
dyrektor Business Solutions, Samsung Polska

Dziś synonimem prostoty i wygody w mobilnych płatnościach stał się Samsung Pay. Połączenie dwóch technologii komunikacji z terminalem płatniczym NFC (ang. Near Field Communication) oraz MST (ang. MagneticSecure Transfer) w jednym urządzeniu daje globalną uniwersalność – zachowane w elektronicznej portmonetce instrumenty płatnicze, karty lojalnościowe, podarunkowe czy przedpłacone będą mogły być używane dosłownie wszędzie, bez względu na to, jaka technologia znajdzie się po drugiej stronie lady.

Co ważne, klient uczyni to bezpiecznie, szybko i ergonomicznie. W przypadku urządzeń Samsung ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: