Temat Numeru | Technologiczne Otwarcie Roku – SentiOne | Jak AI przygotuje obsługę klienta na wyzwania nadchodzącej dekady – praktyczny poradnik

BANK 2021/02

Rok 2020 i pandemia koronawirusa pokazały, że to właśnie branża finansowa sięga najchętniej po oprogramowanie do automatyzacji obsługi klienta. Platformy do komunikacji online, chatboty oraz voiceboty okazały się panaceum na przeciążone call center oraz zamknięte oddziały bankowe. Dostawcy platform do automatyzacji obsługi klienta, jak SentiOne, zgodnie stwierdzają, że pandemia przyczyniła się do przyspieszonej digitalizacji polskiej bankowości.

Fot. zenzen/stock.adobe.com

Rok 2020 i pandemia koronawirusa pokazały, że to właśnie branża finansowa sięga najchętniej po oprogramowanie do automatyzacji obsługi klienta. Platformy do komunikacji online, chatboty oraz voiceboty okazały się panaceum na przeciążone call center oraz zamknięte oddziały bankowe. Dostawcy platform do automatyzacji obsługi klienta, jak SentiOne, zgodnie stwierdzają, że pandemia przyczyniła się do przyspieszonej digitalizacji polskiej bankowości.

SentiOne, polska spółka założona w 2011 r., wspiera marki w zakresie automatyzacji obsługi klienta z wykorzystaniem technologii AI. SentiOne oferuje klientom szeroki wachlarz rozwiązań: od zintegrowanej platformy obsługi klienta po boty konwersacyjne nowej generacji. W 2020 r. spółka z powodzeniem wdrożyła chatboty i voiceboty w sześciu czołowych polskich bankach, osiągając średnią automatyzację na poziomie 30% i rozpoznawanie intencji na poziomie 97%.

Technologii sztucznej inteligencji, wirtualnym asystentom i voicebotom przyglądamy się z zaciekawieniem od kilku lat. Do tej pory było to jednak tylko ostrożne zaznajomienie się z tematem i monitorowanie rozwoju technologii. Marzec 2020 r. zmienił zachowania konsumentów na tyle radykalnie, że większość firm została zmuszona do przystosowania się do nowej rzeczywistości. W wyniku lockdownu i ograniczonego dostępu do oddziałów banków, konsumenci zaczęli masowo korzystać z jedynych bezpiecznych form kontaktu: call center oraz zdalne kanały tekstowe, takie jak Messenger, formularze online oraz social media. Szybko okazało się, że dotychczasowe działy obsługi klienta nie są w stanie obsłużyć rosnącej liczby zapytań i potrzeba automatyzacji stała się całkowicie realna.

Prosto, szybko, bezkosztowo…

Jak banki mogą odciążyć swoje działy obsługi klienta szybko, efektywnie i bez zwiększania kosztów? To proste – poprzez wdrożenie automatyzacji wspieranej sztuczną inteligencją, która ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: