“Teraz Polska”: ogłoszono 55 nominacji w konkursie

Wydarzenia

Statuetka Godła "Teraz Polska"
Fot. Newseria Biznes/Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego

Spośród blisko 100 zgłoszeń w konkursie "Teraz Polska", organizowanym przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego, zostało nominowanych 36 produktów, 11 usług, 6 innowacji i 2 gminy, podała Fundacja. Laureatów Konkursu poznamy 3 czerwca podczas uroczystej Gali „Teraz Polska" w Teatrze Wielkim w Warszawie.

W konkursie #TerazPolska organizowanym przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego zostało nominowanych 36 produktów, 11 usług, 6 innowacji i 2 gminy

Wyniki prac komisji eksperckich dowodzą wysokiego poziomu zgłoszeń – blisko 40% przedsiębiorstw uzyskało podczas oceny jakości wynik 900 lub więcej punktów (na 1 000 możliwych), podkreślono w komunikacie.

Edycja pełna innowacji

“Można powiedzieć, że to edycja pełna innowacji. W każdej z kategorii konkursowych bardzo silnie reprezentowane są nowoczesne branże i wręcz rewolucyjne wdrożenia, wystarczy choćby wymienić diagnostykę genetyczną, system do symulacji w echokardiografii przezprzełykowej, metodę przedeksploatacyjnego odmetanowania pokładów węgla czy sztuczny układ pokarmowy. Nie mniej ważne są branże bardziej tradycyjne, wszak na świecie coraz mocniej docenia się dobra wykonywane od pokoleń, według dawnych receptur, których znakiem rozpoznawczym jest wysoka jakość. To również jest polska specjalność, a nominacje to swoista mapa takich produktów i usług” – powiedział dyrektor Konkursu “Teraz Polska” Michał Lipiński, cytowany w komunikacie.

Konkurs “Teraz Polska” istnieje niemal 30 lat

Konkurs “Teraz Polska” istnieje niemal 30 lat. I wciąż jest najlepszym narzędziem, dzięki któremu z gąszczu produktów konsumenci mogą wybrać cechujące się najwyższą jakością, podkreślono w materiale.

W Konkursie wyłaniane są produkty i usługi, które reprezentują wysoki poziom pod względem wytwarzania i użytkowania. Godło „Teraz Polska” pozwala wybierać najlepiej i konsumenci mają tego świadomość. Po fascynacji w latach 90. i na początku XXI w. globalnymi markami i produktami z Zachodu nastał czas większego doceniania tego, co lokalne i bliskie. Obecnie znaczenie trendu określanego mianem patriotyzmu konsumenckiego stale rośnie, wskazano także.

“Wybór produktów krajowych (w tych branżach, w których jest to możliwe i uzasadnione dla konsumenta) jest wynikiem wzrostu świadomości ekonomicznej społeczeństwa oraz etapu, na jakim znalazły się przedsiębiorstwa wytwarzające polskie produkty. Wiele z nich dopracowało jakość rozwijanych przez lata wyrobów. Wybór tego, co krajowe, stał się nie tylko modą, ale zyskał również inne uzasadnienia. Konsumenci uważają, że warto postawić na polską jakość, a Godło ‘Teraz Polska’ jest dla nich czytelnym znakiem umożliwiającym orientację na rynku” – podsumował Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, która organizuje Konkurs “Teraz Polska”.

Źródło: ISBnews
Udostępnij artykuł: