Udany kwartał Liberty Direct

Finanse i gospodarka

Ponad 205 mln zł składki przypisanej brutto w porównaniu do 144 mln zł przed rokiem zebrało po trzech kwartałach br. Liberty Direct. Ubezpieczyciel osiągnął tym samym 42 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu 2011 r. O 45 proc. urosła ponadto liczba ubezpieczanych przez firmę pojazdów, przekraczając 402 tys. Gros składki zebranej przez ubezpieczyciela pochodzi ze sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych. Firma współpracuje już z 4 tys. agentów i 3 tys. komisów w całej Polsce.

Ponad 205 mln zł składki przypisanej brutto w porównaniu do 144 mln zł przed rokiem zebrało po trzech kwartałach br. Liberty Direct. Ubezpieczyciel osiągnął tym samym 42 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu 2011 r. O 45 proc. urosła ponadto liczba ubezpieczanych przez firmę pojazdów, przekraczając 402 tys. Gros składki zebranej przez ubezpieczyciela pochodzi ze sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych. Firma współpracuje już z 4 tys. agentów i 3 tys. komisów w całej Polsce.

Przypis składki Liberty Direct z OC komunikacyjnego zwiększył się o 51 proc., a z tytułu autocasco o 8 proc. Wysoki wzrost firma zanotowała również w przypadku NNW (40 proc.) oraz assistance (40 proc.).

"Pomimo silnego spowolnienia na rynku ubezpieczeń majątkowych po III kwartale osiągnęliśmy wysoką dynamikę wzrostu. Udany kwartał to zasługa modelu operacyjnego Liberty Direct obejmującego wielokanałową sprzedaż, zaawansowaną taryfikację i ocenę ryzyka, oraz efektywne zarządzanie procesami operacyjnymi" - komentuje Michał Kwieciński, dyrektor generalny Liberty Direct.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł:

Udany kwartał Liberty Direct

Finanse i gospodarka / Wiadomości

  Ponad 205 mln zł składki przypisanej brutto w porównaniu do 144 mln zł przed rokiem zebrała po trzech kwartałach br. firma Liberty Direct. Ubezpieczyciel osiągnął tym samym 42-proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu 2011r.

  Ponad 205 mln zł składki przypisanej brutto w porównaniu do 144 mln zł przed rokiem zebrała po trzech kwartałach br. firma Liberty Direct. Ubezpieczyciel osiągnął tym samym 42-proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu 2011r.

O 45 proc. urosła ponadto liczba ubezpieczanych przez firmę pojazdów przekraczając 402 tys. Gros składki zebranej przez ubezpieczyciela pochodzi ze sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych. Firma współpracuje już z 4 tys. agentów i 3 tys. komisów w całej Polsce.

Przypis składki Liberty Direct z OC komunikacyjnego zwiększył się o 51%, a z tytułu Autocasco o 8%. Wysoki wzrost firma zanotowała również w przypadku NNW (40%) oraz Assistance (40%).

"Pomimo silnego spowolnienia na rynku ubezpieczeń majątkowych po III kwartale osiągnęliśmy wysoką dynamikę wzrostu. Udany kwartał to zasługa modelu operacyjnego Liberty Direct obejmującego wielokanałową sprzedaż, zaawansowaną taryfikację i ocenę ryzyka, oraz efektywne zarządzanie procesami operacyjnymi. Za sukcesem Liberty Direct na wszystkich wymienionych polach stoi ponadto ponadprzeciętne zaangażowanie pracowników, które znalazło wyraz w tytule Najlepszego Pracodawcy, przyznanym przez firmę doradczą AON Hewitt." - komentuje Michał Kwieciński, Dyrektor Generalny Liberty Direct.

Osiągnięcia Liberty Direct doceniają zewnętrzni eksperci oraz Klienci. W ostatnich miesiącach firma otrzymała godło "Dbamy o jakość obsługi 2012" przyznawane na podstawie badania mystery shopping oraz nagrodę Laur Konsumenta Odkrycie Roku 2012 za ubezpieczenie Autocasco Standard przyznawaną przez Klientów w ogólnopolskim plebiscycie.

"W minionym kwartale koncentrowaliśmy się na rozwoju sprzedaży poprzez multiagencje. Dzięki odpowiedniej alokacji wydatków reklamowych pomiędzy telewizję, portale internetowe oraz porównywarki utrzymujemy przy tym wysoką sprzedaż w kanale directowym. W działaniach marketingowych kontynuujemy tradycyjne kampanie reklamowe korzystając równocześnie z innowacyjnych rozwiązań takich jak crowdsourcing, czy QR kody. Jako pierwsza firma ubezpieczeniowa na rynku wykorzystaliśmy te narzędzia w działaniach reklamowych" - podsumowuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Librety Direct. "Wysoka dynamika sprzedaży to również wynik podjęcia dobrych decyzji pricingowych i underwritingowych. Dzięki integracji z bazą UFG przy ich podejmowaniu bierzemy pod uwagę kilkanaście czynników. Na ich podstawie precyzyjnie określamy ryzyko i dostosowujemy składki do bieżącej elastyczności klientów" - dodaje Karski.

III kwartał z pozytywnym wynikiem zamknęła również Liberty Mutual Holding Company Inc., do której należy Liberty Direct. Wraz ze spółkami zależnymi Grupa wypracowała w III kwartale br. zysk netto w wysokości 465 milionów dolarów oraz 1,1 miliarda dolarów po III kwartałach br. Tym samym w III kwartale br. firma zwiększyła zysk o 577 milionów dolarów, oraz o 990 milionów dolarów po III kwartałach br., w porównaniu do analogicznych okresów 2011 roku.
Dodatkowe informacje na temat firmy są dostępne na www.libertydirect.pl.

Źródło: Liberty Direct

 

Udostępnij artykuł: