Unikatowy system zakładania lokat w Raiffeisen Banku od Infovide-Matrix

Bankowość / Finanse i gospodarka

Raiffeisen Bank Polska przygotował dla swoich klientów, nowe, innowacyjne narzędzie do obsługi lokat i zarządzania depozytami w bankowości elektronicznej. Nowy system zakładania lokat jest unikatowym na polskim rynku rozwiązaniem, zaprojektowanym tak, by jak najlepiej spełniać potrzeby klientów banku. Jest to kolejny projekt wdrożeniowy, zrealizowany przez spółkę Infovide-Matrix dla Banku, tuż po rozbudowie internetowego systemu transakcyjnego oraz ujednoliceniu logowania do platformy internetowej.

Raiffeisen Bank Polska przygotował dla swoich klientów, nowe, innowacyjne narzędzie do obsługi lokat i zarządzania depozytami w bankowości elektronicznej. Nowy system zakładania lokat jest unikatowym na polskim rynku rozwiązaniem, zaprojektowanym tak, by jak najlepiej spełniać potrzeby klientów banku. Jest to kolejny projekt wdrożeniowy, zrealizowany przez spółkę Infovide-Matrix dla Banku, tuż po rozbudowie internetowego systemu transakcyjnego oraz ujednoliceniu logowania do platformy internetowej.

Nowy system zakładania i prezentacji oferty depozytowej jest pierwszym tego typu narzędziem na polskim rynku bankowym. Rozwiązanie w prosty sposób pomaga klientom przy wyborze oraz ocenie oferty lokat oferowanych przez bank. Ekran kreatora pozwala, po wypełnieniu kilku podstawowych paramentów, na szybkie uzyskanie informacji, która z lokat przynosi największy zysk klientowi. Następnie równie szybko można założyć wybraną lokatę. System jest bardzo prosty w obsłudze i przejrzysty dla jego użytkowników, a wszystko to dzięki określeniu potrzeb i priorytetów klienta na etapie prac koncepcyjnych oraz testom z użytkownikami na etapie wdrożenia. Co więcej, integracja z całym systemem bankowości elektronicznej Raiffeisen Banku zapewnia pełne bezpieczeństwo operacji.

"Nasze narzędzie do obsługi lokat zostało zaprojektowane przede wszystkim z uwzględnieniem potrzeb klientów banku. Już na etapie projektowania przeprowadziliśmy szereg badań i analiz, które pozwoliły nam na poznanie problemów oraz określenie priorytetów osób zakładających lokaty w systemie bankowości internetowej. W efekcie, gruntownie uprościliśmy proces zakładania lokat oraz zaprojektowaliśmy innowacyjną metodę prezentacji oferty depozytów. Klienci Raiffeisen Bank Polska nie muszą już przeszukiwać całej oferty depozytowej. Wystarczy, że w bankowości internetowej podadzą kwotę lokaty, którą chcieliby zdeponować, a system sam podpowie im tę o najwyższym i najkorzystniejszym oprocentowaniu. Od tego momentu wystarczą dwa "kliknięcia", by lokata została założona." - mówi Dariusz Paczewski, Kierownik Zespołu w Departamencie Bankowości Elektronicznej Raiffeisen Bank Polska.

Dla klientów, którzy chcieliby zapoznać się z pełną ofertą, został zaprojektowany nowatorski sposób prezentacji depozytów, pozwalający w łatwy i przejrzysty sposób na zapoznanie się z ofertą wszystkich lokat i jednocześnie porównanie z nich zysku w dowolnym okresie. Kolejnym ukłonem w stronę klienta jest możliwość personalizacji lokat, poprzez nadanie im własnej nazwy oraz wybór ikony, które jednoznacznie będą kojarzyć się z celem oszczędzania.

"Dostarczone rozwiązania z pewnością zachęcą większą liczbę klientów, dotychczas zakładających lokaty w oddziałach, do skorzystania z naszego rozwiązania w bankowości internetowej." - dodaje Dariusz Paczewski.

Dynamiczny rozwój bankowości internetowej wynika nie tylko z popularności Internetu, ale również jest rezultatem nowej jakości w łączności klientów z bankiem oraz możliwości korzystania z nowych, coraz bardziej innowacyjnych narzędzi. Jednym z nich jest unikatowy system zakładania lokat.

"Udostępniana funkcjonalność wychodzi naprzeciw oczekiwaniom aktywnych klientów banku, którzy chcą samodzielnie dokonywać wyborów produktów bankowych. Jakiś czas temu analizy swoich finansów dokonywało się niezależnie od systemów transakcyjnych, a następnie wykonywało samo zlecenie. Obecnie systemy transakcyjne coraz częściej ewoluują w stronę centrum zarządzania finansami osobistymi z różnego rodzaju podsumowaniami i rekomendacjami, a ekrany są projektowane z założeniem maksymalnego upraszczania obsługi." - mówi Tomasz Jakuczun, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, Sektor Bankowość i Ubezpieczenia, Infovide-Matrix S.A.

Dzięki zastosowaniu przez zespół Infovide-Matrix nowoczesnej technologii, Raiffeisen Bank Polska wymieniany jest dzisiaj w branży, jako przykład olbrzymiego postępu w sektorze usług bankowych. W przyszłości klienci Raiffeisen Bank Polska mogą liczyć na wdrożenie kolejnych, równie innowacyjnych funkcjonalności.

Źródło: Infovide-Matrix S.A.

Udostępnij artykuł: