Uniqa rozwija sprzedaż ubezpieczeń na życie

Finanse i gospodarka / Wiadomości

Koncentracja na cross-sellingu przy wykorzystaniu istniejącej, rozległej sieci majątkowej oraz nowa i elastyczna oferta grupowych ubezpieczeń na życie, szeroko dostępnych dla klientów ze wszystkich branż, to tylko niektóre z elementów planu rozwoju sprzedaży ubezpieczeń na życie w Uniqa. Plany realizowane są w ramach strategii koncernu "Uniqa 2.0", która zakłada podwojenie liczby klientów do 2020 r. i zyskanie 3. pozycji w Europie Środkowo-Wschodniej pod względem udziału w rynku.

Koncentracja na cross-sellingu przy wykorzystaniu istniejącej, rozległej sieci majątkowej oraz nowa i elastyczna oferta grupowych ubezpieczeń na życie, szeroko dostępnych dla klientów ze wszystkich branż, to tylko niektóre z elementów planu rozwoju sprzedaży ubezpieczeń na życie w Uniqa. Plany realizowane są w ramach strategii koncernu "Uniqa 2.0", która zakłada podwojenie liczby klientów do 2020 r. i zyskanie 3. pozycji w Europie Środkowo-Wschodniej pod względem udziału w rynku.

"Do tej pory Uniqa kojarzona była raczej z działalnością w sektorze majątkowym. Nasza strategia nie zmienia się, nadal pracujemy nad systematycznym zwiększaniem udziału w rynku majątkowym, tym bardziej że mamy potencjał do tego, by w perspektywie kilku najbliższych lat zająć 4. miejsce wśród firm ubezpieczeniowych" - mówi Andrzej Jarczyk, prezes Uniqa. "Niemniej jednak chcemy wzmocnić obecność w obszarze ubezpieczeń życiowych. Zależy nam na tym, by do roku 2016 zdobyć 2 proc. rynku mierzonego składką regularną. Jeśli chodzi o ubezpieczenia grupowe na życie, to naszym celem jest podwojenie składki oraz liczby ubezpieczanych osób" - dodaje.

Filarem rozwoju sprzedaży ubezpieczeń na życie w 2013 r. są ubezpieczenia grupowe. Uniqa koncentruje się zarówno na ofercie dla dotychczasowych klientów majątkowych, jak i dla nowych małych i średnich podmiotów z różnych segmentów rynkowych.

"Jesteśmy otwarci i dostępni dla każdego klienta. Mamy atrakcyjne produkty i wiele unikatowych kompetencji, takich jak umiejętność efektywnej współpracy z segmentem mieszkalnictwa, które pozwalają nam na jeszcze skuteczniejsze dotarcie do klientów" - zaznacza Adam Łoziak, wiceprezes Uniqa.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: