Uniscale przedstawia system do zarządzania powierzchnią konferencyjną i usługową: „Office Signage”

Finanse i gospodarka

Firma Uniscale przedstawia Office Signage rewolucyjny system do zarządzania powierzchnią konferencyjną i usługową w biurowcach, w hotelach, w ośrodkach spa,  w centrach medycznych,  na uczelniach i w innych tego typu obiektach. Oparty na technologii e- papieru, system pozwala na znacznie bardziej efektywne wykorzystywanie powierzchni konferencyjnych i usługowych znajdujących się w danym budynku.

Firma Uniscale przedstawia Office Signage rewolucyjny system do zarządzania powierzchnią konferencyjną i usługową w biurowcach, w hotelach, w ośrodkach spa,  w centrach medycznych,  na uczelniach i w innych tego typu obiektach. Oparty na technologii e- papieru, system pozwala na znacznie bardziej efektywne wykorzystywanie powierzchni konferencyjnych i usługowych znajdujących się w danym budynku.

Office Signage szczególnie przydaje się w miejscach, w których z tych samych powierzchni  wspólnie korzystają różnego rodzaju, niekoniecznie powiązane ze sobą, podmioty - firmy, instytuty, czy osoby prywatne lub biorące udział w szkoleniach w konferencjach naukowych czy zjazdach branżowych. System Office Signage został opracowany przez brytyjską firmę ZBD we współpracy z architektoniczną firmą Modulex. Firma Uniscale jest wyłącznym dystrybutorem systemu w Polsce. Jest to niezwykle proste w montażu i obsłudze rozwiązanie, które przekłada się na niezwykłe korzyści finansowe dla właścicieli i zarządców obiektów, nie wspominając o wzroście jakości obsługi klientów.  Z Office Signage korzystają już m.in.  koncern McDonald’s w Mochanium i Uniwersytet w Amsterdamie.

Badania przeprowadzone przez firmę ZBD, pokazuję, że w budynkach komercyjnych, w których znajdują się  ogólnodostępne powierzchnie biurowe i usługowe  ( sale spotkań, sale konferencyjne, biura na godzinę, etc), z których korzystają  różnego rodzaju podmioty, aż 40% takich powierzchni jest nieużywanych na skutek braku wymiany informacji nt. ich faktycznego wykorzystania. W efekcie powierzchnie te stoją puste, narażając właścicieli lub zarządców na koszty. Office Signage jest niezwykle prostym i skutecznym rozwiązaniem, który zapobiega tego typu sytuacjom.  Składa się z    graficznych etykiet elektronicznych montowanych przy wejściach np. do sal konferencyjnych  dodatkowo skonfigurowanych  z dowolnym system do zarządzania informacją typu Microsoft Outlook.

- Oparty na technologii e-papieru, Office Signage pozwala na wyświetlanie dowolnych informacji również w postaci graficznej, przykładowo nazwisk osób  biorących udział w spotkaniu i czasu  jego trwania, a nawet zdjęć i grafik, logo firmy aktualnie korzystającej z sali. Dzięki konfiguracji z systemem IT, salę można zarezerwować z odpowiednim wyprzedzeniem, mając pełny wgląd do terminarza jej rezerwacji, co z kolei przydaje się przy planowania następnych  spotkań.  Z punktu widzenia właścicieli lub zarządcy obiektu, w którym znajdują się powierzchnie konferencyjne  czy usługowe, system pozwala na ich lepsze wykorzystanie i minimalizowane czasu, w którym powierzchnie te są nieużywane. Podnoszą efektywność wykorzystania powierzchni biurowych. Znacznej poprawie ulega też jakość świadczonych usług względem najemców - mówi Jakub Nowak, Dyrektor ds. Sprzedaży Nowych  Technologii w firmie Uniscale.

130215.graficzna.etykieta.elektroniczna.03.250x216System Office Signage jest niezwykle prosty w montażu. Informacje do etykiet przesyłane są bezprzewodowo w niekoncesjonowanym paśmie przez Ethernetowy komunikator o zasięgu do 200 metrów. Etykiety pokazujące informacje mają własne wymienne baterie. Montaż odbywa się jedynie poprzez przymocowanie etykiety do drzwi lub przy wejściu do sali dwoma śrubkami, lub przy pomocy kleju. Nie ma żadnej dodatkowej infrastruktury związanej z okablowaniem, doprowadzaniem zasilania itp. Office Signage można montować w budynkach wykończonych bez ingerencji w działalność komercyjną.

Office Signage jest mobilny i może być przenoszony z miejsca na miejsce, co jest nie bez znaczenia w przypadku zmiany siedziby firmy. Może być również dowolnie rozbudowany  w przypadku rozwoju działalności lub wzrostu oferowanej powierzchni konferencyjnych w danym obiekcie komercyjnym. Co najważniejsze jednak sam w sobie jest niezwykle efektowny kosztowo, a czas zwrotu kosztów z inwestycji w przypadku Office Signage jest niemal natychmiastowy.  Technologia ZBD wykorzystuje wymienne  baterie, która zużywa energię tylko w momencie zmiany wyświetlanej informacji. Przy 7 zmianach informacji na etykiecie dziennie bateria wystarcza na około 5 - 7 lat. Maksymalna żywotność baterii to 10 lat.  Zastosowanie systemu nie wiążę się więc z żadnymi ukrytymi kosztami wynikającymi z nadprogramowego zużycia mediów.  Office Signage jest więc nie tylko inwestycję efektywną pod kątem ekonomicznym, ale i proekologiczną, która przekłada się na realne korzyści dla środowiska.

130215.graficzna.etykieta.elektroniczna.02.151x143
Komunikator Ethernetowy

System Office Signage stanowi całkowitą nowość nie tylko na polskim rynku, wprowadzony przez brytyjską firmę ZBD zaledwie dwa lata temu, szybko zyskuje na popularności.

Z Office Signage korzystają już m.in. koncern McDonald’s (McDonald’s Training Center w Monachium) i Uniwersytet w Amsterdamie (prestiżowy Wydział Nauk tej uczelni). W ofercie firmy Uniscale, która jest wyłącznym dystrybutorem systemu w Polsce,  znajduje się od lutego tego roku. Uniscale świadczy kompleksowe usługi przy wdrażaniu i  obsługi technicznej systemu dla danego obiektu, dostosowując Office Signage do indywidualnych potrzeb firm czy instytucji.

Orientacyjny koszt systemu Office Signage z wdrożeniem składającego się z 20 etykiet model epop900 wynosi: 12 000. zł

Więcej informacji na www.uniscale.pl.

Źródło: www.uniscale.pl

Udostępnij artykuł: