Uproszczona procedura zdalnego zawierania Autocasco w Generali

Z rynku

Generali udostępniło klientom niezwykle proste rozwiązanie umożliwiające im przeprowadzenie samodzielnej inspekcji w ramach zdalnego zawarcia umowy Autocasco. Ułatwienie dostępne jest przy zdalnym zawarciu umowy ubezpieczenia za pośrednictwem agenta ‒ informuje Ubezpieczyciel.

Generali udostępniło klientom niezwykle proste rozwiązanie umożliwiające im przeprowadzenie samodzielnej inspekcji w ramach zdalnego zawarcia umowy Autocasco. Ułatwienie dostępne jest przy zdalnym zawarciu umowy ubezpieczenia za pośrednictwem agenta ‒ informuje Ubezpieczyciel.

#ArkadiuszWiśniewski: Nowe rozwiązanie ma na celu lepszą realizacje potrzeb naszych klientów, oszczędza czas, a w dobie pandemii, pomaga zachować #Bezpieczeństwo #COVID19 #ZdalneUbezpieczenia #AC @GENERALI

Agent podczas przygotowywania oferty ubezpieczenia Autocasco, wybiera ścieżkę zdalnego zawarcia umowy.

W jej trakcie, za pośrednictwem SMS, Klient otrzymuje link do prostej aplikacji.

Aplikacja nie wymaga instalacji, uruchamia się w telefonie po kliknięciu w link i  w prosty sposób umożliwia samodzielne wykonanie inspekcji pojazdu i przesłanie zdjęć.

Cały proces jest automatyczny.

Czytaj także: Temat Numeru | Bancassurance w Bankach Spółdzielczych – Concordia Polska | Concordia Polska Grupa Generali – partner na całe życie

Oferta na adres e-mail

Po pozytywnej weryfikacji, w ciągu kilku minut od przesłania zdjęć pojazdu, klient otrzymuje na adres e-mail ofertę ubezpieczenia Autocasco.

–  Nowe rozwiązanie ma na celu jeszcze lepszą realizacje potrzeb naszych klientów, oszczędza ich czas, a w dobie pandemii, pomaga zachować bezpieczeństwo.

Chcemy być dla naszych klientów partnerami na całe życie, dlatego wprowadzamy uproszczenia, które ułatwiają im relacje z nami – mówi Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali.

Czytaj także: Maciej Fedyna nowym prezesem zarządu Generali w Polsce

Natychmiastowa weryfikacja w systemie

Agent, za pośrednictwem systemu sprzedażowego, może sprawdzić czy klient załączył zdjęcia i zawarł zdalnie polisę.

Fotografie od razu pojawiają się w systemie Generali i mogą zostać zweryfikowane przez pracowników ubezpieczyciela.

Czytaj także: Generali wprowadza nowości w Grupowych Ubezpieczeniach na Życie dla Małych i Średnich Firm

Źródło: Generali Polska
Udostępnij artykuł: