Visa Checkout już dostępna w Polsce

Z rynku

Visa Checkout, sprawdzona na świecie szybka, wygodna i bezpieczna forma płatności jest już dostępna w Polsce. Dzięki usłudze konsumenci mogą płacić online zarówno z urządzeń stacjonarnych, jak i mobilnych podając tylko swój login i hasło. Płatności z Visa Checkout można dokonywać u pierwszych polskich detalistów – w sklepie internetowym sieci RTV EURO AGD (www.euro.com.pl) oraz OLEOLE! (www.oleole.pl), a także w ich serwisach mobilnych – jak również na stronach wielu międzynarodowych firm.

Rozpoczęciu akceptacji Visa Checkout przez euro.com.pl i oleole.pl towarzyszy promocja zachęcająca klientów do skorzystania z usługi. W euro.com.pl konsumenci, którzy zapłacą za zakupy z Visa Checkout, mogą zyskać do 150 zł rabatu, a w oleole.pl 50 zł rabatu.

„Polska jest pierwszym krajem w Europie, w którym wdrożono Visa Checkout – wygodne i bezpieczne rozwiązanie ułatwiające konsumentom płatności online z poziomu każdego urządzenia, również mobilnego. Usługa doskonale sprawdziła się już w 23 krajach a w skali globalnej jest akceptowana przez ponad 300 tys. detalistów. Visa Checkout pomaga e-sklepom w skutecznym zmniejszaniu zjawiska porzucania koszyka, a bankom-wydawcom kart Visa w promowaniu ich marek w procesie płatności” – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa.

Wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Visa pokazują, że dzięki Visa Checkout klienci sklepów internetowych znacznie rzadziej porzucają koszyki – użytkownicy usługi finalizują 86% transakcji zakupu towarów i usług już wybranych i umieszczonych w koszyku i każdy z kupujących realizuje ich średnio o 30%2 więcej niż pozostali klienci.

„Cenimy bliską współpracę z Visa, dzięki której nasi klienci mogą korzystać z atrakcyjnych promocji i najnowocześniejszych rozwiązań płatniczych. Jesteśmy dumni, że jako pierwsi w Polsce udostępniliśmy Visa Checkout. Aby maksymalnie uprościć proces zakupowy dla naszych klientów, zdecydowaliśmy się na umieszczenie przycisku Visa Checkout bezpośrednio w koszyku. W ten sposób proces finalizacji zakupów i płatności został maksymalnie uproszczony. Mamy nadzieję, że dzięki atrakcyjnej promocji wielu naszych klientów skorzysta z Visa Checkout i pozostanie przy tym rozwiązaniu w przyszłości” – komentuje Tomasz Siedlecki, Dyrektor Marketingu RTV EURO AGD.

Aby skorzystać z promocji w euro.com.pl i oleole.pl wystarczy dokonać zakupów na odpowiednią kwotę i zapłacić za nie z Visa Checkout. Konto w usłudze konsumenci mogą utworzyć bezpośrednio z poziomu koszyka detalisty, na chwilę przed dokonaniem płatności.

visa.checkout.850x

W euro.com.pl na klientów czekają 3 stopnie rabatów: 50 zł (zakupy o wartości od 300 zł do 500 zł), 100 zł (zakupy od 500,01 zł do 1500 zł) oraz 150 zł (zakupy powyżej 1500 zł). W oleole.pl dostępny jest jeden rabat w wysokości 50 zł, przyznawany za zakupy o wartości powyżej 250 zł. Promocje w obydwu sklepach trwają do 30 czerwca br. Wspierać je będą działania marketingowe w kanałach własnych euro.com.pl i oleole.pl, a także kampania reklamowa Visa, której rozpoczęcie zaplanowano na koniec kwietnia br. Więcej szczegółów na temat promocji znajduje się na stronach obydwu detalistów.

Visa Checkout odpowiada w zakresie płatności na aktualne potrzeby konsumentów, którzy oczekują możliwie najwygodniejszego, prostego i bezpiecznego rozwiązania. Swoją kartę płatniczą (debetową lub kredytową) i adres dostawy użytkownik zapisuje w usłudze tylko raz – podczas rejestracji. Dzięki temu po to, aby dokonać transakcji, nie trzeba mieć przy sobie karty ani każdorazowo wprowadzać wszystkich niezbędnych danych. Usługa jest przystosowana do optymalnego działania zarówno na komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych. Nad bezpieczeństwem transakcji realizowanych poprzez Visa Checkout czuwa wielopoziomowy system zabezpieczeń wykorzystujący m.in. usługę 3D-Secure. Jak działa Visa Checkout można zobaczyć na tym krótkim filmie: https://youtu.be/cUPxrVbL3CE.

Płacenie za zakupy online z Visa Checkout gwarantuje konsumentom dostęp do takich samych korzyści, jakie zapewnia im tradycyjne posługiwanie się kartami – m.in. możliwości odzyskania wydanych pieniędzy w wypadku problemów z dostawą lub niezgodnością towaru z zamówieniem (chargeback).

VISA