W aplikacji Getin Banku kupisz bilety komunikacji miejskiej

Z rynku

Klienci Getin Bank mogą już kupować bilety komunikacji miejskiej bezpośrednio w aplikacji mobilnej.

Logo Getin Bank
Źródło: Getin Bank

Klienci Getin Bank mogą już kupować bilety komunikacji miejskiej bezpośrednio w aplikacji mobilnej.

–  Możliwość zakupu biletu w aplikacji mobilnej to dla naszych klientów wygoda i oszczędność czasu. Mamy świadomość, jak bardzo jest on cenny, dlatego stale pracujemy nad rozwiązaniami, które pomagają go zaoszczędzić. Wiemy, że dla naszych klientów są one szczególnie ważne. Zakup biletu komunikacji miejskiej w naszej aplikacji trwa tylko kilka sekund, nie wymaga stania w kolejce do kiosku czy czekania, aż bilet wydrukuje się w biletomacie – mówi Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej Getin Noble Banku.

Czytaj także: Getin Bank wprowadza do aplikacji mobilnej usługę parkowanie z mPay >>>

- mPay stale powiększa listę oferowanych usług, ale również nawiązuje współpracę z nowymi partnerami biznesowymi, by dostarczyć użytkownikom jak najlepsze rozwiązania. Uważnie obserwujemy rynek i identyfikujemy potrzeby naszych klientów, którzy cenią sobie przede wszystkim wszelkie udogodnienia pozwalające im oszczędzać czas i stresujących sytuacji. Aktualnie dostarczamy im w aplikacji Getin Banku możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej w największej liczbie miast w Polsce   – mówi Andrzej Basiak, Prezes Zarządu mPay SA.

Jak kupić bilet komunikacji miejskiej w aplikacji Getin Banku?

Bilet w aplikacji można kupić w kilku prostych krokach:

  • Przed pierwszym zakupem biletu, należy aktywować usługę w aplikacji po zalogowaniu.
  • Po aktywacji można kupować bilety. Dzięki włączonej geolokalizacji aplikacja wskaże właściwe miasto. Bilet w aplikacji kosztuje dokładnie tyle, ile w kiosku czy biletomacie.
  • W zakładce „moje bilety” można sprawdzić wszystkie bilety kupione w aplikacji oraz szczegóły każdego biletu.
  • W razie kontroli wystarczy wybrać zakładkę „moje bilety”. W aktywnych biletach należy otworzyć „szczegóły biletu” i okazać kod QR do kontroli. W „szczegółach biletu” widoczny jest także czas, który pozostał do końca ważności biletu.

Korzyści z zakupu biletu w aplikacji mobilnej jest wiele. Pomaga nie tylko zaoszczędzić czas w sytuacji, gdy autobus czy tramwaj właśnie podjeżdża, ale również umożliwia zakup biletu o każdej porze dnia i nocy. W aplikacji bilety są dostępne natychmiast po zakupie, tak by w przypadku kontroli mieć do nich szybki dostęp. Ceny biletów w aplikacji nie różnią się od tych kupionych w kiosku czy biletomacie.

Dostawcą usługi jest mPay. Usługa dostępna jest w ponad sześćdziesięciu miastach Polski.

Ich lista dostępna jest na stronie internetowej banku w dedykowanej zakładce. Bank planuje rozszerzanie usługi o kolejne miasta.

Źródło: Getin Bank, mPay
Udostępnij artykuł: