W Banku Pekao przez 8 miesięcy brak opłat za dzierżawę terminala

Bezgotówkowo / Z rynku

Klienci Banku Pekao w ramach Programu Polska Bezgotówkowa nie zapłacą przez 8 miesięcy za dzierżawę terminala.

Terminal płatniczy
Fot. Bank Pekao

Klienci Banku Pekao w ramach Programu Polska Bezgotówkowa nie zapłacą przez 8 miesięcy za dzierżawę terminala.

Oferta banku dotyczy między innymi nowoczesnych terminali androidowych z dużym dotykowym wyświetlaczem, możliwością połączenia przez sieć telefonii komórkowych lub WiFi i nowatorskim wyglądem. Na terminalach Pekao można uruchomić takie usługi jak: integrację terminala z kasą fiskalną online, funkcję zbliżeniowej wypłaty gotówki podczas transakcji lub wybrać jedną z 33 ikon branży, która będzie się drukować na potwierdzeniu transakcji.

Czytaj także: Bank Pekao: jeszcze więcej udogodnień i innowacji w aplikacji mobilnej PeoPay >>>

Terminal staje się jednym z głównych punktów interakcji z klientem w punkcie handlowym lub usługowym, dlatego to ważne by działał szybko i robił dobre wrażenie.

– W Banku Pekao mamy ambicję dostarczać naszym klientom firmowym rozwiązania, które pozwalają im się jeszcze szybciej rozwijać ­– mówi Artur Jurgielewicz, Dyrektor Biura Akceptacji Kart w Banku Pekao.

Program Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego

Oferta Banku Pekao jest skierowana do klientów, którzy nie akceptowali instrumentów płatniczych w ciągu ostatnich 12 miesięcy i nie korzystali wcześniej z Programu Polska Bezgotówkowa. W jej ramach nie zapłacą oni przez 8 miesięcy za dzierżawę terminala. Prowizja rozliczeniowa, która dzięki udziałowi w Programie Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego wynosi 0% przez 5 miesięcy (do wysokości 42 tys. zł obrotu na terminalu). Klienci, którzy nie spełniają wyżej wymienionych kryteriów mogą skorzystać z oferty specjalnej w ramach której zapłacą tylko 1 zł za dzierżawę terminala przez 8 miesięcy.

Źródło: Bank Pekao SA
Udostępnij artykuł: