W Bydgoszczy powstało Centrum Klienta grupy PZU

Finanse i gospodarka

19 kwietnia br. w Bydgoszczy odbyło się oficjalne otwarcie jedynego w Polsce Centrum Klienta grupy PZU. W uroczystości wzięli udział Rafał Bruski, prezydent Bydgoszczy, Andrzej Klesyk, prezes zarządu PZU oraz Dariusz Krzewina, prezes zarządu PZU Życie.

19 kwietnia br. w Bydgoszczy odbyło się oficjalne otwarcie jedynego w Polsce Centrum Klienta grupy PZU. W uroczystości wzięli udział Rafał Bruski, prezydent Bydgoszczy, Andrzej Klesyk, prezes zarządu PZU oraz Dariusz Krzewina, prezes zarządu PZU Życie.

Bydgoskie Centrum Klienta to nowoczesna jednostka, której głównym celem jest obsługa spraw klienta ze wszystkich kanałów kontaktu (poczta, internet, telefon, oddział) przy zachowaniu jednolitych standardów jakości i efektywności.

Bydgoska jednostka rozpoczęła działalność w styczniu 2012 r. i od tego czasu szybko rozszerza zakres działalności. Obsługuje już 85 proc. spraw przychodzących pocztą, a także wszystkie sprawy przychodzące przez kanały zdalne. W ostatnim czasie w Centrum powstały także stanowiska do obsługi telefonicznej. Każdego roku w jednostce obsługiwanych będzie kilka milionów spraw klientów grupy PZU.

"Powstanie Centrum jest efektem zmiany modelu obsługi i ujednolicania kanałów kontaktu z klientami dostępnych w PZU. Dzięki zaangażowaniu pracowników w Bydgoszczy, klienci z całej Polski szybciej i wygodniej załatwią swoje sprawy bez względu na to, jak skontaktują się z nasza firmą" - mówi Andrzej Klesyk, prezes zarządu PZU.

Od założenia w Centrum Klienta PZU liczba pracujących w nim rośnie i do końca roku ma osiągnąć znacząco ponad 300 osób.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: