W PKO Banku Polskim nowe usługi online dla firm i przedsiębiorstw: PowerB@nk na start

Z rynku

PKO Bank Polski oferuje nowe usługi online, które wspierają przedsiębiorcę w zarządzaniu firmą. W skład PowerB@ank na start wchodzą: jedna bezpłatna godzina konsultacji dotyczącej księgowości, domena, hosting i kreator stron www za 0 zł przez pierwsze 12 miesięcy. Z oferty mogą skorzystać klienci, którzy otworzą rachunek firmowy w PKO Banku Polskim z dostępem do serwisu iPKO. Wprowadzeniu nowych usług towarzyszy kampania reklamowa.

PKO Bank Polski
Fot. stock.adobe.com/Tomasz Warszewski

PKO Bank Polski oferuje nowe usługi online, które wspierają przedsiębiorcę w zarządzaniu firmą. W skład PowerB@ank na start wchodzą: jedna bezpłatna godzina konsultacji dotyczącej księgowości, domena, hosting i kreator stron www za 0 zł przez pierwsze 12 miesięcy. Z oferty mogą skorzystać klienci, którzy otworzą rachunek firmowy w PKO Banku Polskim z dostępem do serwisu iPKO. Wprowadzeniu nowych usług towarzyszy kampania reklamowa.

Za pomocą jednego wniosku w aplikacji mobilnej lub serwisie PKO Banku Polskiego można zarejestrować nową firmę w CEIDG i otworzyć konto firmowe, bez wizyty w urzędzie i oddziale. Po zalogowaniu się do serwisu iPKO klient może aktywować PowerB@nk na start. Na swój adres email otrzyma kod dostępu do usług. Dzięki niemu przedsiębiorca może szybko zarejestrować domenę na home.pl. Za 0 zł przez rok otrzyma również hosting i dostęp do kreatora stron www, który pozwala łatwo stworzyć witrynę internetową za pomocą gotowych szablonów.

Dostęp do porady księgowej online

PowerB@nk na start zapewnia także dostęp do porady księgowej online. Pierwsza godzina specjalistycznej konsultacji jest bezpłatna, koszt kolejnych to 59 zł za godzinę. Aby z niej skorzystać, klient powinien wybrać w iPKO e-Księgowość, a następnie aktywować PowerB@nk na start.

PowerB@nk na start wspiera w pierwszych krokach prowadzenia biznesu osoby, które uruchamiają działalność gospodarczą.

- Od rejestracji firmy i otwarcia rachunku, przez stworzenie firmowej strony www aż po promocję w internecie – jako bank dajemy przedsiębiorcom narzędzia, wiedzę i gotowe rozwiązania. Zdajemy sobie bowiem sprawę, że ten kto ma pomysł na biznes, najlepiej zna się na swojej działalności. Natomiast zupełnie nowym wyzwaniem mogą być czynności i formalności związane z prowadzeniem firmy, księgowością czy e-commerce – mówi Tomasz Frąckowiak, dyrektor Pionu Klienta Detalicznego w PKO Banku Polskim.

Cyfrowe rozwiązania dla biznesu

PKO Bank Polski jest liderem pod względem cyfrowych rozwiązań dla biznesu. Za pośrednictwem serwisu iPKO posiadacze kont firmowych mogą korzystać z wielu usług ułatwiających zarządzanie firmą. Są wśród nich e-księgowość i dostęp do kantoru internetowego iPKO dealer. Firmy mogą także korzystać całkowicie online z prostej i szybkiej usługi finansowania faktur. Mogą także umawiać się na spotkania z wideodoradcą i korzystać z asysty doradcy przy wypełnianiu wniosków w oddziale banku lub w siedzibie firmy.

PKO Bank Polski zasila przedsiębiorców wiedzą zgromadzoną na portalu Bankomania.pkobp.pl/firma/. Można tam znaleźć poradniki, podcasty, infografiki, wideoszkolenie, które w prosty sposób wyjaśniają kwestie istotne dla początkujących przedsiębiorców. Wiele materiałów zostało przygotowanych z myślą o firmach, które chcą przenieść biznes do internetu i skutecznie sprzedawać swoje produkty online.

Czytaj także: PKO BP: inwestowanie w fundusze jeszcze prostsze >>>

W ostatnim czasie PKO Bank Polski został dwukrotnie wyróżniony w rankingu Best Digital Solutions for SMEs in the CEE region 2021. Został doceniony za cyfrowe rozwiązania kredytowe dla małych i średnich firm oraz bankowość online dla tego sektora.

Wprowadzenie nowych usług online dla firm i przedsiębiorstw wspiera kampania reklamowa. Jej idea kreatywna opiera się na dialogu pomiędzy przedsiębiorcą a bankiem, który daje przedsiębiorcy gotowe odpowiedzi w formie narzędzi i wiedzy. Kampania będzie trwała do 28 lutego. Obejmie internet i telewizję. Ideę kreatywną opracowała agencja Artegence, a za produkcję odpowiedzialna była agencja Cheil. Spot można zobaczyć tutaj.

Udostępnij artykuł: