„W sumie się opłaca!”. Start ogólnopolskiej kampanii informacyjnej o PPK

Mój plan emerytalny

Słoik z pieniędzmi z napisem: emerytura na tle wykresów
Fot. stock.adobe.com/pinkomelet

28 stycznia w mediach rozpoczął się I etap ogólnopolskiej kampanii informacyjnej, która ma przybliżyć Polakom zasady Pracowniczych Planów Kapitałowych – systemu długoterminowego oszczędzania na cele emerytalne, który zacznie obowiązywać od 1 lipca 2019 roku.

Celem kampanii jest przedstawienie podstawowych cech i korzyści programu długoterminowego oszczędzania #PPK #oszczedzanie #emerytury @Grupa_PFR

Celem kampanii jest przedstawienie podstawowych cech i korzyści programu długoterminowego oszczędzania, do którego może przystąpić każda zatrudniona osoba podlegająca obowiązkowo ubezpieczeniu emerytalnemu i rentowemu. Kampania informacyjna będzie prowadzona w telewizji, radiu i w internecie, a także za pomocą kanałów społecznościowych. Hasło kampanii – „PPK. W sumie się opłaca!” wskazuje na główny atut PPK czyli na trzy źródła finansowania programu – pracownika, pracodawcę i państwo. W ramach akcji informacyjnej emitowany będzie spot reklamowy, a także cykl animowanych filmów „Akademia PPK”, który w przejrzysty sposób wyjaśnia funkcjonowanie PPK i udział pracownika, pracodawcy i państwa. Dodatkowo Polski Fundusz Rozwoju przygotował też pakiet informacyjny dla pracodawców i pracowników dostępny w serwisie www.mojePPK.pl.

Za kampanię informacyjną wprowadzającą Pracownicze Plany Kapitałowe odpowiada Polski Fundusz Rozwoju. Kreację przygotowała wybrana w przetargu agencja Havas Warsaw.

Czytaj także: “W sumie się opłaca”. Wystartowała kampania informacyjna PPK i portal programu >>>

Źródło: PFR

 

Udostępnij artykuł: