Warsztaty „Uczelnia dobrych praktyk” Twoją przepustką do kariery

Finanse i gospodarka

Chcesz zwiększyć swoje szanse na rynku pracy? Dowiedzieć się kogo poszukują pracodawcy? Zdobyć potrzebną wiedzę i umiejętności, aby z sukcesem zaplanować ścieżkę własnej kariery zawodowej i edukacyjnej? Przyjdź na BEZPŁATNE warsztaty!

Już 5 września br. odbędą się pierwsze warsztaty kariery z cyklu „Uczelnia dobrych praktyk” organizowane w ramach ogólnopolskiego programu społeczno-edukacyjnego „Inteligentna Uczelnia – Partner Biznesu”, którego celem jest nawiązanie i wzmacnianie partnerskich relacji pomiędzy uczelniami wyższymi a środowiskiem biznesowym, organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami publicznymi i mediami na zasadzie „win – win”.

Adresatami warsztatów są uczniowie szkół średnich, studenci i absolwenci. Gospodarzem pierwszych warsztatów została Uczelnia Łazarskiego w Warszawie.

Główne cele warsztatów to między innymi:

  • podkreślenie zawodowych korzyści wynikających z uczestnictwa studentów w stażach i praktykach
  • przygotowanie studentów do trafnego wyboru zawodu i drogi dalszego kształcenia
  • wsparcie w opracowaniu indywidualnego planu kariery edukacyjnej i zawodowej
  • poinformowanie studentów o wymogach współczesnego rynku pracy oraz trendach rozwojowych w obszarze zawodów i zatrudnienia

Warsztaty zrealizowane zostaną w formie zajęć teoretycznych (krótkie interaktywne prezentacje) oraz praktycznych z wykorzystaniem aktywnych metod edukacyjnych na przykład dyskusje, case study. Dodatkowo przeprowadzone zostaną indywidualne konsultacje, które poprowadzą doradcy zawodowi i eksperci HR.

Partnerzy warsztatów: Narodowy Bank Polski, Adecco, PZU, Uczelnia Łazarskiego w Warszawie, Fundacja Rozwoju Wolontariatu – realizator projektu „PROJEKTOR – wolontariat studencki”, Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności.

Patronat medialny objęli: Metro oraz portale dlaMaturzysty.pl, studentnews.pl i students.pl.

Program „Inteligentna Uczelnia – Partner Biznesu” zaprojektowała firma mbba – komunikacja w biznesie. Koordynacja: mbba – komunikacja w biznesie oraz Concept PR.

Monika Kamińska
mbba – komunikacja w biznesie

Udostępnij artykuł: