Warta w gronie najsilniejszych marek

Finanse i gospodarka

Warta została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku w rankingu Superbrands Polska 2013. Firmę wyróżniono ponadto tytułem Superbrands Created in Poland 2013.

Warta została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku w rankingu Superbrands Polska 2013. Firmę wyróżniono ponadto tytułem Superbrands Created in Poland 2013.

Wyróżnienie jest tym bardziej cenne, że tegoroczni laureaci Superbrands zostali wybrani w oparciu o ostrzejsze niż w poprzednich latach kryteria. Spośród niemal dwóch tysięcy marek wytypowanych do oceny, certyfikat otrzymało zaledwie 17 proc. z nich. Ocena była przeprowadzana zarówno przez klientów (w ramach  badania konsumenckiego na próbie 15 tys. respondentów), jak i ekspertów zasiadających w Radzie Marek.

Marki, które zdobyły prawo do posługiwania się Superbrands 2013, odznaczają się następującymi cechami: silną obecnością na polskim rynku mierzoną wysoką znajomością marki, produktami i usługami wysokiej jakości polecanymi przez konsumentów, silnym w ocenie Rady Marek wizerunkiem.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: