Warta wyróżniona w rankingu Superbrands 2012

Finanse i gospodarka

Warta została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku w rankingu Superbrands Polska 2012. Międzynarodowa organizacja The Superbrands po raz szósty wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku.

Warta została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku w rankingu Superbrands Polska 2012. Międzynarodowa organizacja The Superbrands po raz szósty wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku.

- Obecność Warty w prestiżowym gronie firm Superbrands Polska 2012 jest dla nas bardzo cennym wyróżnieniem. To potwierdzenie, że eksperci i klienci widzą i doceniają wartość marki Warta i nasze starania, by tę wartość utrzymać - mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Grupie Warta.

Tytuł Superbrands jest wyróżnieniem, przyznawanym od 16 lat w ponad 85 krajach przez niezależną organizację The Superbrands. Celem konkursu jest promowanie i nagradzanie sukcesów marek, które osiągnęły wysoką reputację, zdobywając również trwałą przewagę nad konkurencją.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: