Warto Kartą, czyli mobilne terminale płatnicze od Polskich ePłatności, we współpracy z MasterCard i Ingenico

Polecamy

 26 lutego ruszyła kampania Warto Kartą. W ramach akcji właściciele małych i średnich firm, w szczególności z branż: prawniczej, medycznej, kosmetycznej, fryzjerskiej i gastronomicznej, będą mogli przez trzy miesiące testować pierwszy w Polsce terminal mPOS z opcją akceptacji płatności zbliżeniowych. Zapisy do udziału w testach już trwają. Wkrótce uruchomiona zostanie również baza danych uczestników kampanii Warto Kartą, gdzie każdy będzie mógł znaleźć przedsiębiorcę przyjmującego płatności kartowe w swoim sąsiedztwie. Głównym organizatorem przedsięwzięcia jest firma Polskie ePłatności. Partnerami strategicznymi są MasterCard oraz Ingenico.

 26 lutego ruszyła kampania Warto Kartą. W ramach akcji właściciele małych i średnich firm, w szczególności z branż: prawniczej, medycznej, kosmetycznej, fryzjerskiej i gastronomicznej, będą mogli przez trzy miesiące testować pierwszy w Polsce terminal mPOS z opcją akceptacji płatności zbliżeniowych. Zapisy do udziału w testach już trwają. Wkrótce uruchomiona zostanie również baza danych uczestników kampanii Warto Kartą, gdzie każdy będzie mógł znaleźć przedsiębiorcę przyjmującego płatności kartowe w swoim sąsiedztwie. Głównym organizatorem przedsięwzięcia jest firma Polskie ePłatności. Partnerami strategicznymi są MasterCard oraz Ingenico.

Właściciele małych i średnich firm mają szansę przekonać się, jak łatwe, szybkie i wygodne może być akceptowanie kart płatniczych. W tym celu wystarczy zarejestrować firmę na stronie www.wartokarta.pl i wziąć udział w bezpłatnym programie testowym rozwiązania mPOS. Terminale mobilne mPOS to kompaktowych rozmiarów urządzenia umożliwiające akceptowanie płatności kartowych za pomocą smartfona lub tabletu. Uczestnicy programu testowego otrzymają na okres 3 miesięcy urządzenie mPOS Ingenico iCMP i zostaną zwolnieni z wszelkich opłat za procesowanie transakcji kartowych, jakich dokonają w tym czasie za jego pomocą. Zapisy trwają od 26 lutego do 20 marca br., bądź do wyczerpania puli urządzeń testowych.

- Kampania Warto Kartą ma na celu pokazanie przedsiębiorcom, którzy dotąd przyjmowali płatności wyłącznie w gotówce lub przelewem, że akceptowanie kart płatniczych może być łatwe i szybkie. Mobilne terminale płatnicze to rozwiązanie stworzone specjalnie z myślą o małych i średnich firmach, aby mogły one wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy coraz chętniej wybierają plastikowy pieniądz. Wspólnie z partnerami stawiamy na innowacje wspomagające rozwój przedsiębiorczości - wyjaśnia Janusz Bober, Prezes Zarządu, Polskie ePłatności.

Przetestuj i kup w promocji

Po zakończeniu okresu próbnego, który potrwa do 30 czerwca, firmy zainteresowane dalszym korzystaniem z urządzeń będą mogły zakupić je w promocyjnej cenie 149 zł netto. Wartość rynkowa mPOSa Ingenico iCMP to 399 zł netto.

Nie tyko dla przedsiębiorców

Liczba płatności dokonywanych za pomocą kart rośnie z kwartału na kwartał. Jednocześnie, średnia wartość pojedynczej transakcji kartowej spada1. Wynika to w znacznej mierze z rosnącej popularności kart zbliżeniowych. Polacy chcą płacić bezgotówkowo, jednak dotychczas taką opcję oferowały im głównie duże firmy i sieci handlowe. mPOS ma szansę zmienić ten stan rzeczy. W ramach kampanii Warto Kartą rusza internetowa baza małych i średnich firm akceptujących karty płatnicze. W pierwszej kolejności znajdą się w niej uczestnicy programu testowego. Konsumenci chcący płacić kartą za usługi świadczone przez przedsiębiorców, będą mogli znaleźć w niej akceptantów ze swojej okolicy.

- MasterCard od lat konsekwentnie wspiera rozwój sieci akceptacji kart płatniczych. Chcemy, aby konsumenci mogli szybko i wygodnie płacić kartą w jak największej liczbie punktów usługowo-handlowych. Właśnie dlatego zaangażowaliśmy się w kampanię Warto Kartą. Wierzymy, że rozwiązanie mPOS ma szanse realnie wesprzeć rozwój sieci akceptacji w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw, co bezpośrednio przełoży się na korzyści dla użytkowników kart - mówi Bartosz Ciołkowski, Dyrektor Generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.

1. Dane NBP

Źródło: Polskie ePłatności

Udostępnij artykuł: