Western Union uruchamia aplikację mobilną

Z rynku

Aplikacja mobilna Western Union przyśpiesza realizację międzynarodowych przekazów pieniężnych w Polsce Klienci w Polsce mogą przesyłać pieniądze do każdego zakątka świata prosto ze swoich urządzeń mobilnych

Firma Western Union, światowy lider globalnych usług płatniczych, ogłosiła uruchomienie w Polsce swojej aplikacji mobilnej. Umożliwia ona klientom wygodną realizację ze swojego telefonu przekazów pieniężnych, dwadzieścia cztery godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, do ponad 200 krajów i terytoriów na świecie.

Aplikacja mobilna Western Union, dostępna na systemy operacyjne iOS i Android uzupełnia możliwość realizacji przekazów poprzez platformę www.westernunion.com/pl.

Nowa aplikacja pozwala klientom przesyłać pieniądze w łatwy, szybki i wygodny sposób, przy zachowaniu pełnej przejrzystości wszystkich kosztów przekazu pieniędzy.

Użytkownicy mogą realizować przekazy, używając karty kredytowej lub debetowej i zachowując bezpieczny zapis płatności oraz ich szczegółów do wykorzystywania w przyszłości. Wysyłający ma do wyboru kilka opcji wypłaty pieniędzy przez odbiorcę np.: w punkcie detalicznym, na koncie bankowym. Aplikacja przyśpiesza realizację najczęściej wykonywanych przekazów, umożliwia dostęp do informacji o odbiorcy prosto z książki adresowej urządzenia oraz śledzenie przekazu i uzyskanie potwierdzenia odbioru w chwili, gdy pieniądze zostaną pobrane.

„Pełne skupienie się Western Union na ciągłym przenoszeniu doświadczeń klientów do kanału cyfrowego to dawanie im większego wyboru, elastyczności oraz możliwości odpowiadających potrzebom w zakresie międzynarodowych przekazów pieniężnych. Uruchomienie naszej aplikacji mobilnej w Polsce podnosi standard wygody dla naszych klientów na zupełnie nowy poziom” – mówi Konrad Olszaniecki, Dyrektor na Region Europy Centralnej i Wschodniej, Western Union.

„Oczekiwania klientów dotyczące rozwiązań elektronicznych oraz wzrastający dostęp do aplikacji mobilnych są czynnikami wyznaczającymi standardy naszego działania. Jesteśmy zadowoleni, że nasze rozwiązania zapewniają satysfakcję klientom oraz wpływają na jakość całego sektora przekazów pieniężnych w Polsce” – dodał Olszaniecki.

Na dzień dzisiejszy, 59 procent dorosłych Polaków posiada smartfona¹. 23 procent z nich używa go do dokonywania płatności².

Western Union znacząco zwiększyło swój zasięg w kanale cyfrowym, a klienci mogą teraz wysyłać pieniądze globalnie w 37 krajach, przez platformę WU.com lub używając mobilnej aplikacji Western Union w 16 krajach, także w Polsce.

¹ Według raportu “Digital in 2016” opublikowanego przez agencję globalną We Are Social

² Według ankiety dotyczącej preferencji mobilnych wśród Polaków, przeprowadzonej w 2015 roku jako część konferencji Generation Mobile

Western Union

Udostępnij artykuł: