Technologie: Wewnętrzny krwiobieg informacji

BANK 2016/11

Integracja w omnichannel powinna być jedyną drogą rozwoju narzędzi komunikacji wewnętrznej.

Marcin Podleśny

Większość z nas wie, jak czasochłonne jest codzienne odczytywanie e-maili, które po urlopie może zająć nawet większość dnia. Nie dziwi więc, że prawie 70% pracowników sprawdza pocztę przed 8 rano, a około 50% robi to jeszcze w łóżku – tak przynajmniej wynika z sondażu przeprowadzonego przez zajmującą się oprogramowaniem mobilnym firmę Good Technologies na grupie 1000 osób. Tak czy inaczej, listy elektroniczne są podstawowym sposobem komunikacji wewnętrznej w bankach.

– W dużej instytucji o rozbudowanej strukturze ważna jest jakość, szybkość i dostępność informacji wewnętrznych, szczególnie z oddziałami, ale niekoniecznie wielokanałowość, która może niepotrzebnie rozpraszać uwagę i powodować rozdrobnienie komunikacji. Dlatego dobrze sprawdza się komunikacja e-mailowa i telefoniczna, jako uzupełnienie codziennych ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: