Wpłaty i wypłaty gotówki bez kasjera

Multimedia / Technologie i innowacje

Bartłomiej Szymański mBank SA

Automatyzacja obrotu gotówkowego będzie dotyczyła zarówno klienta detalicznego jak i instytucjonalnego przewiduje Bartłomiej Szymański Koordynator ds. Zarządzania Linią Produktową – Produkty Gotówkowe mBank S.A.

#BartłomiejSzymański, Najważniejsze zmiany na rynku to w przypadku klientów korporacyjnych ( sieci handlowych) automatyzacja transakcji, a w przypadku klientów detalicznych dokonywanie prostych operacji gotówkowych w urządzeniach zewnętrznych #KongresObsługiGotówki @mBankpl

Klienci banków już nie postrzegają gotówki jako usługi podstawowej – mówi Bartłomiej Szymański z mBanku. Bank już nie jest w stanie przyciągnąć do siebie klienta doskonałą obsługą gotówkową. Natomiast złą obsługą gotówkową może do siebie klienta zrazić. To oznacza, że charakter obsługi gotówkowej w oddziałach banków będzie się zmieniał.

Najważniejsza jest wygoda klienta

W przypadku klienta detalicznego obsługa będzie nakierowana na wygodę osoby wpłacającej lub wypłacającej gotówkę. Obsługa innych transakcji gotówkowych w oddziałach banków będzie ograniczana. Bardziej skomplikowane operacje gotówkowe będą się odbywały w urządzeniach dualnych.

W przypadku klienta korporacyjnego będzie następowała automatyzacja transakcji gotówkowych w swoich punktach sprzedażowych. Dotyczy to przede wszystkim dużych sieci handlowych.

Udostępnij artykuł: