Wspólna kampania UFG, PIU, RzU, PBUK i KNF

Finanse i gospodarka

80 proc. polskich kierowców nie zdaje sobie sprawy, że siadając za kierownicą cudzego auta powinni upewnić się, czy jego właściciel ma OC. Nie wiedzą, że kierowanie nieubezpieczonym pojazdem naraża ich na bardzo wysokie konsekwencje finansowe.

80 proc. polskich kierowców nie zdaje sobie sprawy, że siadając za kierownicą cudzego auta powinni upewnić się, czy jego właściciel ma OC. Nie wiedzą, że kierowanie nieubezpieczonym pojazdem naraża ich na bardzo wysokie konsekwencje finansowe.

Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny wraz z partnerami: Polską Izbą Ubezpieczeń, Polskim Biurem Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, Rzecznikiem Ubezpieczonych oraz Komisją Nadzoru Finansowego, jako partnerem honorowym zjednoczyły siły i uruchomiły wspólną kampanię informacyjną w internecie pod hasłem "Nie wstępuj w związek na który nie jesteś gotowy". Kampania obejmuje cztery filmy, które promowane będą w internecie. Przygotowane zostały wspólnie z agencją reklamową Walk Digital.

"Celem kampanii jest rozszerzenie kręgu osób zainteresowanych tym, czy dany pojazd ma OC i pokazanie kierowcom, że nie jest to tylko sprawa jego właściciela. Startujemy z kampanią tuż przed wakacyjnymi wyjazdami, gdyż właśnie wtedy częściej niż zwykle siadamy za kierownicę cudzego samochodu" - mówi Elżbieta Wanat-Połeć, prezes UFG.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: