Wydarzenia i Opinie. Partnerstwo KIR i Medicover Polska: Łatwiejszy dostęp do opieki medycznej

BANK 2020/01

Od lewej: Anna Olszewska, dyr. ds. komunikacji KIR; Robert Trętowski, wiceprezes zarządu KIR; Magdalena Dębowska, kierownik ds. serwisów internetowych Medicover Polska; Artur Białkowski, członek zarządu Medicover Polska; Monika Smolińska p.o. dyrektora ds. komunikacji i marki korporacyjnej Medicover Polska. Zdjęcia: KIR SA

Jak poinformowali na wspólnej konferencji prasowej 12 grudnia 2019 r. Robert Trętowski – wiceprezes zarządu Krajowej Izby Rozliczeniowej, odpowiedzialny za Obszar Rozwoju Systemów i Sektor Publiczny oraz Artur Białkowski – członek zarządu Medicover Polska, dyrektor zarządzający ds. usług biznesowych, na mocy porozumienia obu firm pacjenci będą mogli korzystać z usługi moje ID do potwierdzenia swojej tożsamości, aby uzyskać dostęp do portalu pacjenta i aplikacji mobilnej bez konieczności wizyty w recepcji centrum medycznego.

Dostawcą intuicyjnego, prostego w obsłudze i bezpiecznego rozwiązania moje ID jest KIR. Narzędzie pozwala klientowi na autentykację w portalu dostawcy usługi, lub urzędu, w sposób jednoznacznie potwierdzający jego tożsamość. Podstawę potwierdzenia stanowią dane wcześniej zweryfikowane przez zaufany podmiot, jakim jest bank. Jak podkreślił Robert Trętowski, gwarancje bezpieczeństwa danych opisane w przepisach RODO są zapewnione w ten sposób, że bank nie ma dostępu do danych medycznych klienta, zaś Medicover nie dysponuje informacjami dotyczącymi rachunku bankowego i przepływów finansowych. 

Artur Białkowski wskazał, że kwestie bezpiecznego dostępu do danych wrażliwych zdecydowały o wyborze Krajowej Izby Rozliczeniowej jako partnera technologicznego implementowanego rozwiązania. Magdalena Dębowska, kierownik ds. serwisów internetowych Medicover Polska, stwierdziła, że przyjęte rozwią...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: