Wydarzenia: Nadsański Bank Spółdzielczy Stawiamy na edukację kadr

NBS 2016/06

Rynek usług bankowych w Polsce bez wątpienia cechuje bardzo duża konkurencyjność. Banki dążą do przyciągnięcia nowych klientów oraz zatrzymywania przy sobie już pozyskanych. Taka sytuacja wymusza koncentrację na potrzebach klienta, spełnianiu jego oczekiwań i osiąganiu satysfakcji, bo to właśnie klient jest najważniejszym ogniwem w procesie świadczenia usług.

Rynek usług bankowych w Polsce bez wątpienia cechuje bardzo duża konkurencyjność. Banki dążą do przyciągnięcia nowych klientów oraz zatrzymywania przy sobie już pozyskanych. Taka sytuacja wymusza koncentrację na potrzebach klienta, spełnianiu jego oczekiwań i osiąganiu satysfakcji, bo to właśnie klient jest najważniejszym ogniwem w procesie świadczenia usług.

Stanisław Kłapeć
prezes zarządu Nadsańskiego Banku Spółdzielczego

Jednym z elementów mających duży wpływ na wysoką jakość obsługi klienta, jak również budowanie mocnej pozycji na rynku usług finansowych jest kompetentna kadra pracownicza. Obok atrakcyjnej i korzystnej oferty kierowanej do klientów, to wysokie standardy obsługi są kluczowym czynnikiem kształtującym wartość firmy. Jednym z najlepszych sposobów wpływających na jej rozwój i udoskonalania jakość obsługi są szkolenia kadry pracowniczej. Umożliwiają one podnoszenie standardów wykonywanej pracy i poprawiają wydajność pracowników. Wpływają również na rozwój indywidualny oraz zadowolenie z wykonywanych obowiązków, a to z kolei znacząco przekłada się na jakość obsługi klientów. Ponadto, szkoląc pracowników, wpływamy na ich wzajemne relacje, integrujemy oraz dbamy o wzrost jakości pracy. Pracownik świadomy swoich umiejętności, potrafiący rozpoznać potrzeby klienta, łatwiej nawiązuje z nimi relacje i potrafi dobrać odpowiednie dla niego rozwiązania. W kontaktach z klientami bankowcy niejednokrotnie muszą być nie tylko profesjonalnymi sprzedawcami, ale również doradcami. Dlatego dużą wagę przywiązujemy do doskonalenia jakości obsługi poprzez szkolenia pracowników.

 Nie jesteśmy bowiem tylko instytucją oferującą usługi bankowe, ale przede wszystkim jesteśmy partnerem w biznesie dla naszych klientów. W kontaktach z nimi stawiamy na indywidualne podejście, zrozumienie i wzajemne zaufanie. Oferujemy przy tym kompleksowy zakresu usług, zoptymalizowany i szybki proces decyzyjny. Nade wszystko jednak atutem naszego banku są wysoko wykwalifikowani i doświadczeni doradcy. To oni są wizytówką banku, na nich spoczywa również odpowiedzialność w budowaniu przewagi nad konkurencją i to od nich zależy czy klient do nas wróci. Kompetencje pracowników, a także osobiste zaangażowanie w wykonywanie swoich obowiązków i dążenie do realizacji celów ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: