Wydarzenia: Spersonifikowane zaufanie

BANK 2018/07

Dwudziesty trzeci ranking największych banków w Polsce przeprowadzono według nowej formuły. Chodziło o to, by zmienić perspektywę oceny – ze sprzedażowej na systemową.

Jan K. Solarz
Społeczna Akademia NaukJan K. SolarzSpołeczna Akademia Nauk

Marcin Daniecki
Fundacja Instytut Badań i Edukacji Planowania Finansowego

Ze zrozumieniem i zadowoleniem przyjęli to specjaliści od zarządzania ryzykiem. Można nawet stwierdzić, że ucieszyli się, iż dostrzeżono wreszcie wagę pracy tego pionu nad pozyskaniem buforu kapitałowego dla banku. Specjaliści od marketingu i budowy pozytywnego wizerunku swojej instytucji spodziewali się uzyskać bezpośrednie odpowiedzi na pytania, który segment klientów jest aktualnie najbardziej dochodowy, jaka strategia sprzedażowa przynosi najlepsze wyniki?

Kto z nich ma rację – czy ważniejsze jest mądre zarządzanie ryzykiem, czy też wizerunek i sprzedaż?

Trzy scenariusze ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: