Wydatki reklamowe branży finansowej

Raporty

Kobieta z teczką na tle pieniędzy i wykresu
Fot. Pixabay.com

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lutym 2018 roku w branży finansowej i innych. Branża finansowa wygenerowała 9 proc. badanych wydatków reklamowych. Przekłada się to na 77,4 mln złotych

W lutym branża finansowa w największym stopniu inwestowała w reklamy pożyczek gotówkowych, kont osobistych oraz kart płatniczych

W lutym największym reklamodawcą był bank ING, który zainwestował w promocję ponad 7 mln zł. W pierwszej trójce, ale ze znacznie mniejszymi wydatkami, znalazły się także mBank i BGŻ BNP Paribas.

 

W lutym branża finansowa w największym stopniu inwestowała w reklamy pożyczek gotówkowych (35 proc. wszystkich kategorii produktowych), kont osobistych oraz kart płatniczych.

Marcin Złoch