Wywiady: O szoku regulacyjnym, konkurencyjności i rozwoju sektora bankowego

FN 2012/04-06 (kwiecień - czerwiec 2012)

Z prof. dr. hab. Stanisławem Kasiewiczem, kierownikiem Katedry Analizy Działalności Przedsiębiorstwa i Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej, rozmawia Zbigniew Krysiak

Zbigniew Krysiak: Panie Profesorze, Katedra Analizy Działalności Przedsiębiorstwa na SGH, działająca w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie, którą Pan kieruje, skupia grupę specjalistów w zakresie analizy i efektywności funkcjonowania przedsiębiorstwa w gospodarce, w tym tak bardzo ważnego przedsiębiorstwa, jakim jest bank. Wypowiada się na ten temat nie od dzisiaj, aktywnie uczestniczy w rozwoju sektora bankowego w Polsce oraz prowadzi praktyczne badania dotyczące kluczowych zagadnień w bankowości. Jednym z ostatnich przykładów pokazujących wagę prac prowadzonych pod Pana kierownictwem przez pracowników Katedry jest niezwykle ważna publikacja pt. „Szok regulacyjny a konkurencyjność i rozwój sektora bankowego”. Jaka była geneza powstania Raportu?

” ]

Stanisław Kasiewicz: Pracownicy Katedry ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: