Wywiad z Maciejem Duszczykiem: Rośnie popyt na raporty

FN 2009/10-12 (październik - grudzień 2009)

  Rozmowa z Maciejem Duszczykiem, dyrektorem Departamentu Marketingu w Biurze Informacji Kredytowej BIK S.A.

Grażyna Garlińska

Grażyna Garlińska: Po wielu latach starań, udało się wreszcie pozyskać do bazy BIK przeszło 400 banków spółdzielczych. To duży sukces. Dlaczego szło to z takimi oporami?

Maciej Duszczyk: Ponieważ banki spółdzielcze w większości były przekonane, że dobrze znają swoich klientów. Było to w pewnym stopniu prawdą, szczególnie w okresie, gdy wiele banków spółdzielczych nie miało na terenie swojego działania prawie żadnej konkurencji. Wtedy rzeczywiście mogły czuć się bezpiecznie i ufać swoim klientom.

Ale, jak wiadomo, konkurencja na rynku bankowym, z roku na rok rosła. Na „terenie” działania banków spółdzielczych pojawiły się banki komercyjne, ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: