„Z myślą o dziecku – zabezpiecz siebie”

Finanse i gospodarka

W Polsce mało młodych ludzi myśli o ubezpieczeniu swojej rodziny. Zazwyczaj jedynym ubezpieczeniem jaki posiada młody człowiek jest ubezpieczenie pojazdu. Firma 4 Life Direct zdecydowała się zainwestować w młodych rodziców, aby pokazać im korzyści płynące z posiadania ubezpieczenia na życie. Podniesienie świadomości społecznej na temat odpowiedzialnego zarządzania funduszami rodziny, to główne cele nowej kampanii 4Life Direct - "Z myślą o dziecku -zabezpiecz siebie".

W Polsce mało młodych ludzi myśli o ubezpieczeniu swojej rodziny. Zazwyczaj jedynym ubezpieczeniem jaki posiada młody człowiek jest ubezpieczenie pojazdu. Firma 4 Life Direct zdecydowała się zainwestować w młodych rodziców, aby pokazać im korzyści płynące z posiadania ubezpieczenia na życie. Podniesienie świadomości społecznej na temat odpowiedzialnego zarządzania funduszami rodziny, to główne cele nowej kampanii 4Life Direct - "Z myślą o dziecku -zabezpiecz siebie".

Przedmiotem kampanii Family Direct - marki 4Life Direct  - jest ubezpieczenie "Młodzi rodzice". Istotą oferty jest przekazanie młodym rodzicom ubezpieczenia,  za które nie muszą płacić nawet przez 12 miesięcy. Kampania obejmuje rodziców, których dzieci nie ukończyły pierwszego roku życia.

W naszych działaniach kierujemy się odpowiedzialnością społeczną, dlatego zdecydowaliśmy się wyjść naprzeciw młodym rodzicom. Narodziny dziecka to okres wielu przygotowań, zmieniamy wystrój mieszkania, kupujemy wyprawkę dla dziecka i inne niezbędne przedmioty. My chcemy dać młodym rodzicom ubezpieczenie na kwotę 25 tys. zł, za które nie muszą nic płacić. Po ukończeniu przez dziecko 1 roku polisa automatycznie wygasa. Nie ma zatem obawy, że rodzice będą ponosić jakiekolwiek koszty - jest to prezent od nas za którym nie idą żadne zobowiązania. Chcemy uświadomić młodych rodziców, że oprócz podstawowych rzeczy, które należy zapewnić dziecku po jego narodzinach, ważne jest też zabezpieczenie go na wypadek gdyby nas zabrakło - tłumaczy Katarzyna Jedynak, Dyrektor Operacyjny 4Life Direct.

Na cele kampanii została uruchomiona dedykowana strona internetowa (www.polisamlodzirodzice.pl), na której znajduje się formularz zgłoszeniowy. Po jego wypełnieniu rodzic otrzyma mailowe potwierdzenie, iż został objęty bezpłatną ochroną. Bieżące informacje dotyczące oferty znaleźć można również znaleźć na Facebooku https://www.facebook.com/FamilyDirect.

Po upływie darmowego okresu ubezpieczenia, rodzic będzie mógł wykupić ubezpieczenie na życie samodzielnie. Ochrona trwa bezterminowo, miesięczne składki zaczynają się od 15 zł a maksymalna ochrona to 500 000 zł.

Źródło: 4Life Direct

Udostępnij artykuł: