Z Wolters Kluwer do Comperia.pl

Kadry

W lutym do zespołu Comperia.pl S.A., spółki notowanej na rynku New Connect, która zarządza grupą internetowych porównywarek produktów finansowych oraz programem partnerskim Comperialead.pl, dołączył Marcin Rafał Woźniak. Objął stanowisko dyrektora sprzedaży. Dotychczas Woźniak prowadził działy sprzedaży projektów internetowych u wydawców prasy codziennej (Puls Biznesu, Gazeta Prawna) oraz specjalistycznej (Wolters Kluwer Polska).

W lutym do zespołu Comperia.pl S.A., spółki notowanej na rynku New Connect, która zarządza grupą internetowych porównywarek produktów finansowych oraz programem partnerskim Comperialead.pl, dołączył Marcin Rafał Woźniak. Objął stanowisko dyrektora sprzedaży. Dotychczas Woźniak prowadził działy sprzedaży projektów internetowych u wydawców prasy codziennej (Puls Biznesu, Gazeta Prawna) oraz specjalistycznej (Wolters Kluwer Polska).

- Comperia.pl stworzyła kategorię porównywarek finansowych na polskim rynku. Innowacyjne i nowatorskie modele współpracy proponowane przez naszą firmę wymagają prowadzenia wewnętrznego działu sprzedaży. Takie podejście jest uzasadnione również z uwagi na konkurencyjny charakter branży internetowej - mówi Bartosz Michałek, prezes Comperia.pl S.A. - Marcin Woźniak ma bardzo duże doświadczenie w sprzedaży, pracował wcześniej u największych polskich wydawców, wierzymy, że bardzo wzmocni nasz zespół - dodaje.

Swoje doświadczenie w sprzedaży Marcin Woźniak zdobywał również w Wirtualnej Polsce gdzie pracował w latach 2000-2005 jako szef działu sprzedaży e-commerce. Wcześniej w latach 1995-1999 jako kierownik działu sprzedaży pracował w Axess Communication, firmie z branży telefonii komórkowej.

Do głównych obowiązków Woźniaka jako dyrektora sprzedaży w Comperia.pl będzie należało prowadzenie działu, rozwój zakresu porównywanych produktów, utrzymywanie i poszerzanie kontaktów z kluczowymi klientami firmy, głównie bankami i firmami ubezpieczeniowymi.

Comperia.pl S.A., założona w 2008 roku, była pierwszą w Polsce porównywaką produktów finansowych, twórcą tej kategorii w polskim Internecie. Obecnie należy do najczęściej odwiedzanych witryn internetowych w kraju. Według danych Google Analytics serwisy Grupy Comperia.pl poświęcone finansom osobistym odwiedza co miesiąc milion internautów. W skład Grupy Comperia, oprócz porównywarki finansowej Comperia.pl, wchodzi także serwis Banki.pl, portal poświęcony kredytom hipotecznym eHipoteka.com serwis motoryzacyjny Autoa.pl., portal Kontoteka.pl oraz ComperiaLead czyli rozbudowany program partnerski. Comperia.pl S.A. notowana jest na rynku New Connect.

Udostępnij artykuł: