„Załatw to po sąsiedzku!” – kampania wizerunkowa banków spółdzielczych Zrzeszenia BPS

Bankowość spółdzielcza

Tomasz Jakubiak, kucharz, osobowość telewizyjna, znany m.in. z programów „Jakubiak rozgryza Włochy” i „MasterChef Junior”, został ambasadorem marki: Banki Spółdzielcze zrzeszone z Bankiem BPS, Bank BPS, Zrzeszenie BPS. Wystąpi w reklamach wizerunkowych i produktowych promujących ww. marki, poinformował Bank.

Tomasz Jakubiak, baner reklamowy BPS
Źródło:Bank BPS

Tomasz Jakubiak, kucharz, osobowość telewizyjna, znany m.in. z programów „Jakubiak rozgryza Włochy” i „MasterChef Junior”, został ambasadorem marki: Banki Spółdzielcze zrzeszone z Bankiem BPS, Bank BPS, Zrzeszenie BPS. Wystąpi w reklamach wizerunkowych i produktowych promujących ww. marki, poinformował Bank.

Banki spółdzielcze i Bank BPS rozpoczynają kolejną odsłonę działań promocyjnych, rozwijających ideę „Jesteś u siebie” – miejsca bliskiego, w którym klient skorzysta z dopasowanych rozwiązań bankowych, rzetelnej obsługi, a przy tym zawsze będzie się czuć swobodnie.

Główne hasło kampanii: „Załatw to po sąsiedzku!” podkreśla lokalny charakter banków spółdzielczych i ich otwartość na każdego klienta.

Czytaj także: Płatności Visa Mobile dla klientów banków spółdzielczych Zrzeszenia BPS i Banku BPS

Sąsiad, któremu można zaufać

W reklamach jako dobry sąsiad wystąpi Tomasz Jakubiak. Można od niego nie tylko pożyczyć cukier, zostawić pod opieką mieszkanie, czy też zrobić wspólnego grilla. Podpowie również, gdzie i jak skutecznie załatwiać sprawy bankowe.

I zrobi to wiarygodnie, bo – jak pokazują badania – zdecydowana większość z nas ma zaufanie do swoich sąsiadów (według badań Wavemaker Analytics&Insight przeprowadzonych w maju 2022 r. jest to 58 proc., natomiast w badaniu CBOS z 2020 r. aż 80 proc. osób deklaruje zaufanie do sąsiadów).

– Kucharz Tomasz Jakubiak to wyrazista postać. Chociaż od wielu lat występuje w telewizji, wciąż pozostał takim autentycznym chłopakiem z sąsiedztwa. Decyzja o naszej współpracy wynika z podobnych wartości, którymi kierują się na co dzień banki spółdzielcze, i o których od zawsze otwarcie mówi także Tomasz Jakubiak.

Jesteśmy pewni, że jego wizerunek zarówno w Internecie, jak i na witrynach oddziałów, przyciągnie wzrok klientów i wpłynie pozytywnie napostrzeganie banków spółdzielczych.

W komunikatach reklamowych podkreślamy, że właśnie po sąsiedzku, czyli blisko, bezpiecznie i w swobodnej atmosferze, można załatwiać sprawy bankowe – mówi Robert Szymański, dyrektor Biura Marketingu Banku BPS, zrzeszającego banki spółdzielcze.

Czytaj także: FTBS 2022: dlaczego Bank BPS zdecydował się na rozpoczęcie Programu Transformacji BPS odNowa?

Banery, wideo, Internet ...

Kampania promocyjna składać się będzie z części wizerunkowej i produktowej.

Realizowana będzie w Internecie, na portalach informacyjnych, VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych.

Wykorzystywane będą zarówno formaty banerowe, jak i wideo. Pierwsze reklamy ruszają na przełomie czerwca i lipca. Działania prowadzone będą do końca 2023 roku.

Czytaj także: Klienci Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS i Banku BPS mogą już korzystać z Xiaomi Pay

Udostępnij artykuł: