Zmiany w składzie zarządu Agory i na stanowisku prezesa Spółki

Kadry

Zarząd Agory S.A. poinformował o zmianie w składzie zarządu i na stanowisku prezesa Spółki. Wanda Rapaczyńska złożyła rezygnację z pełnienia funkcji członka zarządu, a tym samym z prezesury, a zarząd wybrał na jej następcę Bartosza Hojkę.

Zarząd Agory S.A. poinformował o zmianie w składzie zarządu i na stanowisku prezesa Spółki. Wanda Rapaczyńska złożyła rezygnację z pełnienia funkcji członka zarządu, a tym samym z prezesury, a zarząd wybrał na jej następcę Bartosza Hojkę.

-Kiedy zwróciliśmy się do Wandy Rapaczyńskiej o powrót do zarządu Agory, powierzyliśmy jej m. in. skomponowanie składu nowego zarządu Spółki i znalezienie następcy. To zadanie wykonała nawet wcześniej niż oczekiwaliśmy i ze znakomitym skutkiem - powiedział przewodniczący Rady Nadzorczej Agora S.A. mec. Andrzej Szlęzak.

-Wierzę, że udało się stworzyć zespół utalentowanych menadżerów młodego pokolenia i wyłonić lidera, który ma wszelkie kwalifikacje, aby z sukcesem poprowadzić Agorę w przyszłość. Stery firmy są w rękach energicznych, mądrych i kompetentnych ludzi - skomentowała Wanda Rapaczyńska.

-Wypracowaliśmy solidny plan działania na następne lata, w który wierzę i który traktuję jako osobiste zobowiązanie. Mam znakomitych kolegów, zarówno w zarządzie jak i w całym zespole Agory, jestem przekonany że wspólnie ten plan zrealizujemy. Agora to wyjątkowa spółka o niezwykłym dorobku i dziedzictwie, z którymi się utożsamiam- stwierdził nowy prezes zarządu Agory S.A. Bartosz Hojka.

Bartosz Hojka pełni funkcję członka zarządu Agory S.A. od 28 czerwca 2013 r. W Agorze pracuje od 1998 r. W 2005 r. został szefem segmentu Radio. Jego zasługą jest istotna poprawa kondycji finansowej i rozwój działalności radiowej. Wprowadził na rynek markę Złote Przeboje, obejmującą kilkanaście radiostacji w całej Polsce, a pod jego kierownictwem Radio TOK FM stało się jednym z najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce. Segment Radio uzyskał nowe koncesje, rozwinął innowacyjną ofertę w internecie i został liderem radiowego rynku pośrednictwa reklamowego.

Bartosz Hojka był również autorem projektu wejścia Agory na rynek telewizyjny i odegrał kluczową rolę w uzyskaniu przez spółkę Stopklatka S.A. koncesji na kanał filmowy.

Bartosz Hojka ma 40 lat, ukończył dziennikarstwo na Uniwersytecie Śląskim.

Źródło: www.agora.pl

Udostępnij artykuł: