Zwycięzcy talent show ponownie w kampanii Link4

Finanse i gospodarka

Z początkiem stycznia Link4 wystartował z nową kampanią reklamową promującą pakiet ubezpieczeń OC+AC.

Z początkiem stycznia Link4 wystartował z nową kampanią reklamową promującą pakiet ubezpieczeń OC+AC.

Jest to kolejny spot reklamowy w ramach "muzycznej" platformy komunikacji, w której występują młode gwiazdy znane z programów talent show - finalistka Must Be The Music Kasia Moś oraz zespół The Chance - wspólny projekt uczestniczek programu X-Factor. Tym razem podkładem muzycznym jest przebój Bonnie Tyler - "Holding On The Hero".

"Naszym strategicznym celem w tym roku jest zwiększenie udziału ubezpieczeń AC w portfelu, dlatego w kampaniach reklamowych konsekwentnie promujemy to właśnie ubezpieczenie" - zaznacza Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej w Link4. "Podobnie jak w poprzedniej kampanii wykorzystujemy lekki format teledysku z udziałem młodych i utalentowanych twórców" - dodaje.

Kampanię przygotowała agencja reklamowa Brasil. Za media odpowiedzialne są domy mediowe Starcom i Sales&More, a spoty wyprodukował dom produkcyjny Pirania. Aranżacje muzyczne przygotował DJ i producent muzyczny Mafia Make.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: